Η YuMe Toys επεκτείνεται στον χώρο του anime με πρωτότυπα συλλεκτικά προϊόντα

Για το τρίτο και τέταρτο τρίμηνο του 2025 και με ορίζοντα το 2026, η YuMe Toys, τμήμα της Maxx Group Global, κυκλοφορεί μια σειρά προϊόντων βασισμένων σε άδειες anime όπως τα One Piece, Attack on Titan, My Hero Academia και άλλα.

Η σειρά φθινόπωρο/χειμώνας 2025 επικεντρώνεται σε πέντε βασικά anime franchises, τα οποία μετατρέπονται σε ξεχωριστές συλλεκτικές σειρές αγαπημένες από τους φαν:

One Piece – Νέες σειρές από Pocket Hero μίνι φιγούρες και λούτρινα DZNR, που τιμούν τη διαχρονική κληρονομιά των Straw Hut Pirates.
Attack on Titan – Νέα συλλεκτική σειρά φιγούρων ύψους 9 εκ., που αποτυπώνει το πνεύμα της εμβληματικής σειράς.
Dragon Ball Z – Τόσο οι σειρές Pocket Hero όσο και DZNR περιλαμβάνουν αγαπημένους χαρακτήρες των φαν.
Jujutsu Kaisen – Νέες κυκλοφορίες στις σειρές Hero Box και DZNR εμπλουτίζουν τη συλλογή της YuMe.
Spy x Family – Ένα από τα πιο πρόσφατα παγκόσμια φαινόμενα anime, η συλλογή επεκτείνεται με νέες φιγούρες Bobble Heroes και λούτρινα DZNR.

Κοιτάζοντας προς το 2026, το πρόγραμμά της στον χώρο του anime περιλαμβάνει νέα licenses όπως τα Oshi No Ko, My Hero Academia και Haikyu!!, όλα ιδανικά για collectibles.
«Η δυναμική του anime δεν δείχνει σημάδια επιβράδυνσης, με ένα κοινό που εκτείνεται και συνδέει γενιές», δήλωσε ο Felipe Noriega, Αντιπρόεδρος και Περιφερειακός Διευθυντής ΕΜΕΑ της YuMe Toys. «Από παλιούς λάτρεις του anime, μέχρι τους kidults και τη σημερινή γενιά των fans που παρακολουθούν anime μέσω streaming, βλέπουμε τα συλλεκτικά anime ως βασική επιλογή στον τομέα των παιχνιδιών. Είμαστε περήφανοι που συμμετέχουμε σ’ αυτό το ρεύμα με τα πρωτότυπα σχέδια της YuMe που τιμούν κάθε σειρά ξεχωριστά.»
Η YuMe Toys είναι ένα διεθνές brand παιχνιδιών, που ιδρύθηκε το 2017. Διακρίνεται για τα λούτρινα παιχνίδια και τα συλλεκτικά προϊόντα της τα οποία διανέμονται με επιτυχία στη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη και την Ασία, υποστηριζόμενη από την εμπειρία 20 ετών της Maxx Group που προσφέρει την τεχνογνωσία της στον έξυπνο σχεδιασμό προϊόντων, την ανάπτυξη, την παραγωγή και τις δραστηριότητες εμπορικής προώθησης στο λιανεμπόριο.