Ty Bouncers: Η συλλογή λούτρινων παιχνιδιών επιστρέφει στη μόδα για παιδιά και ενήλικες, λέει η Hamleys
Ένα λούτρινο, γούνινο, αναπηδηχτό μπαλάκι με φατσούλα θεωρείται ένα από τα «must have» παιχνίδια των φετινών Χριστουγέννων, σύμφωνα με τους ειδικούς αγοραστές της γνωστής αλυσίδας καταστημάτων στην Αγγλία Hamleys, το κεντρικό κατάστημα της οποίας θεωρείται ως ένα από τα landmarks του Λονδίνου.
Τα Ty Bouncers – στην ουσία χνουδωτά μπαλάκια του τένις – περιλαμβάνουν σχέδια από γάτες, αγελάδες και μαϊμουδάκια έως τον Spider-Man, τον Superman, τον Mickey Mouse και τον Stitch. Με 80 διαφορετικούς χαρακτήρες για συλλογή, η Victoria Kay, επικεφαλής αγορών και εμπορικής πολιτικής της Hamleys, δήλωσε ότι τα αναπηδηχτά λούτρινα προσφέρουν «ανόθευτη, απλή διασκέδαση».
«Η δημοτικότητά τους χτίζεται σταθερά όλο τον χρόνο και πλέον έχουν εξελιχθεί σε μια πλήρη μανία», είπε η Kay. «Είναι απλά – χωρίς τεχνολογία, χωρίς οδηγίες – απλώς τα πετάς, αναπηδούν και γελάς. Επιπλέον, προσφέρουν απτική αλληλεπίδραση, με μαλακές υφές, καθώς και μια αισθητηριακή “ανάσα” από την ψηφιακή υπερφόρτωση».
Κάθε χρόνο τέτοια εποχή, η Hamleys δημοσιεύει μια σύντομη λίστα με τα παιχνίδια που αναμένει να μπουν στις χριστουγεννιάτικες επιθυμίες του Δεκεμβρίου. Με τη συλλογή λούτρινων παιχνιδιών να ξαναγίνεται μόδα για μικρούς και μεγάλους, η λίστα περιλαμβάνει ένα από τα κλασικά αρκουδάκια της Hamleys και την “Evie Pig” (τη μικρή αδελφή της Peppa), σε μια περίοδο όπου οι αγοραστές της αλυσίδας διαπιστώνουν μια «πολιτισμική στροφή προς την απλότητα».
Μετά από μια δύσκολη χρονιά το 2024, οι πωλήσεις παιχνιδιών στο Ηνωμένο Βασίλειο καταγράφουν άνοδο 8% μέχρι στιγμής φέτος, σύμφωνα με την εταιρεία δεδομένων Circana, ενισχυμένες από τη δημοτικότητα των ταινιών Minecraft και Lilo & Stitch, καθώς και από το φαινόμενο της “newstalgia” – όταν οι γονείς ξαναγοράζουν παιχνίδια που είχαν στην παιδική τους ηλικία, όπως Barbie, Care Bears και Ninja Turtles. Η βιομηχανία παιχνιδιών στρέφεται όλο και περισσότερο και προς τους λεγόμενους “kidults” (αγοραστές ηλικίας 12 ετών και άνω), οι οποίοι ξοδεύουν το διαθέσιμο εισόδημά τους σε ακριβά σετ Lego και συλλεκτικές φιγούρες.
Τα στοιχεία της Circana δείχνουν αυξανόμενο ενδιαφέρον για merchandise manga και anime, και έτσι στη λίστα περιλαμβάνεται μια φιγούρα εμπνευσμένη από την ιαπωνική σειρά κινουμένων σχεδίων One Piece.
Δείτε βίντεο από τη συλλογή Ty Bouncers εδώ.
Διάθεση: AS Company









