Η Mattel πραγματοποίησε το Brand Licensing Summit 2026 στην Αθήνα

Στις 10 Σεπτεμβρίου στον Ιστιοπλοϊκό Όμιλο Πειραιά έλαβε χώρα το Brand Licensing Summit 2026 της Mattel.

Η εκδήλωση έγινε με στόχο να παρουσιαστεί η στρατηγική ανάπτυξης της Mattel στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια. Επιδίωξη ήταν να αναδειχθούν οι μελλοντικές προοπτικές για τα brands της Mattel, σε Ελλάδα και διεθνώς, και να δημιουργηθούν νέες συνεργασίες στον τομέα του licensing, της ψυχαγωγίας και του lifestyle.

Παρευρέθηκαν συνεργάτες και εκπρόσωποι από τον χώρο του λιανεμπορίου, του licensing και της ψυχαγωγίας, οι οποίοι παρακολούθησαν παρουσιάσεις στρατηγικών κατευθύνσεων και τάσεων της αγοράς. Έμφαση δόθηκε σε συνεργασίες με διεθνείς οίκους μόδας, gaming projects, κινηματογραφικές παραγωγές και διαδραστικές εμπειρίες.

Παρουσιάστηκαν σημαντικά brands της εταιρείας όπως Barbie, Hot Wheels, Fisher-Price, UNO, αλλά και το Masters of the Universe, που επιστρέφει με κινηματογραφική ταινία το καλοκαίρι του 2026.

Οικονομικά και Επιχειρηματικά Δεδομένα

Το 2024, η Mattel στην Ελλάδα είχε κύκλο εργασιών περίπου 40,76 εκατ. ευρώ, ελαφρώς μειωμένο (4%) σε σύγκριση με το 2023 (περίπου 42,65 εκατ.). Το μικτό αποτέλεσμα βελτιώθηκε, ωστόσο, κατά 1% στα 10,55 εκατ. ευρώ (από 10,41 εκατ.), δείγμα ότι έγιναν κινήσεις εξορθολογισμού κόστους.

Τα καθαρά κέρδη προ φόρων μειώθηκαν, όπως και τα κέρδη μετά τους φόρους (τα καθαρά αποτελέσματα προ φόρων υποχώρησαν στα 1,36 εκατ. ευρώ από 1,55 εκατ. ευρώ το 2023, παρουσιάζοντας μείωση 12%, τα δε καθαρά κέρδη μετά τους φόρους ανήλθαν σε 936 χιλ. ευρώ, μειωμένα κατά 2% σε σχέση με τα 952 χιλ. ευρώ του 2023), αλλά η εταιρεία διατήρησε ικανοποιητική ρευστότητα και εξυπηρέτησε τις υποχρεώσεις της.

Στόχοι / Τάσεις που τονίστηκαν

Αύξηση μεριδίου αγοράς: Παρότι οι πωλήσεις είχαν μικρή πτώση, η Mattel επιδιώκει μέσω του licensing να ενισχύσει τη θέση της στην Ελλάδα, στα Βαλκάνια και στη Νότια Ανατολική Ευρώπη γενικότερα.
Διεύρυνση συνεργασιών: με διεθνείς οίκους μόδας, παραγωγές, τομέα gaming, lifestyle προϊόντα, εκδόσεις κ.ά.
Καινοτομία / Brand Experience: Διαδραστικά στοιχεία, εμπειρίες, ψυχαγωγία πέρα από το παιχνίδι.

Η Ελλάδα λειτουργεί ως ένα hub για την Mattel με προσανατολισμό τις αγορές των Βαλκανίων. Η θέση της ως hub φαίνεται πως ήταν ένας από τους λόγους που επελέγη η Αθήνα για τη διοργάνωση του συνεδρίου.