KPop Demon Hunters: Η Netflix υπογράφει μοναδικές συμφωνίες συν-παραγωγής με τις Mattel και Hasbro

Μετά από τις φιγούρες της Funko, για τις οποίες σας γράψαμε εδώ, μια ακόμα μεγάλη σειρά από παιχνίδια, συλλεκτικά, λούτρινα, επιτραπέζια και προϊόντα ρόλων βασισμένα στη μουσική animated επιτυχία της Netflix, “KPop Demon Hunters”, έρχεται μέσα στο επόμενο έτος.

Η Netflix ανακοίνωσε ότι οι Mattel και Hasbro ορίστηκαν και οι δύο ως παγκόσμιοι co-master licensees για το franchise του “KPop Demon Hunters”. Τα προϊόντα των δύο εταιρειών θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από την άνοιξη του 2026.

Μια τέτοια δομή «διπλής συν-κύριας άδειας» θεωρείται πρωτοφανής στον κλάδο — και αντικατοπτρίζει τη μεγάλη ζήτηση που αναμένει η Netflix για τα εμπορικά προϊόντα του “KPop Demon Hunters”.

Η Mattel θα αναπτύξει και θα διαθέσει μια μεγάλη γκάμα προϊόντων με θέμα το “KPop Demon Hunters”, καλύπτοντας κατηγορίες όπως κούκλες, φιγούρες δράσης, αξεσουάρ, συλλεκτικά, playsets και συνεργασίες με άλλα brands, με διανομή παγκοσμίως.

Για τους fans που θέλουν να αποκτήσουν πρώτοι συλλεκτικά αντικείμενα, η Mattel θα διαθέσει σε προπώληση ένα πακέτο τριών Huntr/x fashion dolls, διαθέσιμο για προπαραγγελία από τις 12 Νοεμβρίου μέσω του Mattel Creations, με αποστολές μέσα στο 2026.

Η Hasbro, από την άλλη, θα αναπτύξει τη δική της συλλογή προϊόντων “KPop Demon Hunters”, η οποία θα περιλαμβάνει λούτρινα με ειδικά χαρακτηριστικά, ηλεκτρονικά παιχνίδια για νέους και role-play προϊόντα. Επιπλέον, η Hasbro θα δημιουργήσει συνεργασίες ανάμεσα στο “KPop Demon Hunters” και άλλες γνωστές σειρές της.

Το πρώτο προϊόν που θα κυκλοφορήσει στο πλαίσιο αυτής της συμφωνίας είναι το Monopoly Deal: KPop Demon Hunters, ένα card game εμπνευσμένο από τους χαρακτήρες και τα θέματα της ταινίας, διαθέσιμο για προπαραγγελία από τις 21 Οκτωβρίου με αποστολές που ξεκινούν την 1η Ιανουαρίου 2026.

Η Netflix και οι συνεργάτες της επιταχύνουν την παραγωγή προϊόντων “KPop Demon Hunters” μετά την εκρηκτική επιτυχία της ταινίας στην πλατφόρμα. Από την πρεμιέρα της στις 20 Ιουνίου, τόσο η ταινία όσο και το soundtrack της εκτοξεύτηκαν στην κορυφή των charts.
Σύμφωνα με τη Netflix, η ταινία είναι πλέον η πιο δημοφιλής στην ιστορία της πλατφόρμας, με πάνω από 325 εκατομμύρια προβολές παγκοσμίως σε 91 ημέρες. Το soundtrack της ταινίας κατέκτησε την 1η θέση στο Billboard 200 Albums Chart και έχει συγκεντρώσει 8,3 δισεκατομμύρια streams παγκοσμίως, ενώ το single “Golden” έγινε το μακροβιότερο No.1 τραγούδι από γυναικείο συγκρότημα στον 21ο αιώνα στο Billboard Hot 100.