Οι κούκλες Barbie δεν «φεύγουν» όπως παλιά
Η εταιρεία παιχνιδιών είδε τις πωλήσεις της κατηγορίας «κούκλες» να μειώνονται κατά 19% στο τελευταίο τρίμηνο. Στελέχη της εταιρείας απέδωσαν την πτώση στον μικρότερο αριθμό νέων λανσαρισμάτων Barbie το προηγούμενο διάστημα.
Οι κούκλες Barbie δεν φεύγουν από τα ράφια όπως παλιά για την Mattel.
Η εταιρεία ανέφερε στα οικονομικά αποτελέσματα του β’ τριμήνου πως τα έσοδα της κατηγορίας «κούκλες» μειώθηκαν κατά 19% σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο πέρυσι. Οι συνολικές πωλήσεις από την κατηγορία των dolls ανήλθαν σε 335 εκατομμύρια δολάρια.
Κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης για τα κέρδη της Τετάρτης, ο νέος οικονομικός διευθυντής της Mattel, Paul Ruh, δήλωσε ότι η μείωση στις πωλήσεις οφείλεται «κυρίως στον μειωμένο αριθμό νέων λανσαρισμάτων Barbie».
Ο διευθύνων σύμβουλος της Mattel, Ynon Kreiz, πρόσθεσε ότι και η «χαμηλότερη υποστήριξη από τους λιανεμπόρους σε προωθητικές ενέργειες» συνέβαλε στην αδύναμη απόδοση του τομέα.
Ωστόσο, οι άλλες κατηγορίες της εταιρείας τα πήγαν καλύτερα. Η κατηγορία «οχήματα», με επικεφαλής τα Hot Wheels, σημείωσε αύξηση πωλήσεων 10% σε σύγκριση με πέρυσι, με συνολικά έσοδα 407 εκατομμύρια δολάρια.
Ο Kreiz δήλωσε ότι αναμένει ανάκαμψη των πωλήσεων dolls στο δεύτερο μισό του έτους: «Στην κατηγορία των dolls θα δούμε βελτιούμενες τάσεις με τη Barbie το δεύτερο εξάμηνο, με νέες καινοτομίες προϊόντων, περισσότερες συνεργασίες και ενέργειες μέχρι το τέλος του έτους», είπε κατά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων.
Η εταιρεία ανέφερε μείωση 6% στα συνολικά καθαρά έσοδα για το β’ τρίμηνο σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, φτάνοντας τα 1,02 δισ. δολάρια. Τα καθαρά κέρδη ήταν 53 εκατ. δολάρια, μειωμένα κατά 4 εκατ. σε σχέση με πέρυσι. Ωστόσο, σε ετήσια βάση, η μετοχή της Mattel παρουσιάζει άνοδο περίπου 17%.
Τον Μάιο, η Mattel ανακοίνωσε ότι θα αυξήσει τις τιμές των παιχνιδιών της —συμπεριλαμβανομένων των Barbie— για να αντισταθμίσει τις επιπτώσεις των δασμών που είχε επιβάλει ο πρόεδρος Donald Trump. «Ακόμα και με τις αυξήσεις — οι αλλαγές στις τιμές έχουν ήδη εφαρμοστεί — περίπου 40% έως 50% των προϊόντων μας στις ΗΠΑ θα συνεχίσουν να τιμολογούνται κάτω από 20 δολάρια», δήλωσε ο Kreiz.