Ειρήνη Ευφραιμίδη: Διευθύντρια Marketing στην Playmobil Hellas
Ο αρχισυντάκτης του ToyMaster Βαγγέλης Κράτσας συζητά με την Ειρήνη Ευφραιμίδη, Διευθύντρια Marketing στην Playmobil Hellas.
Η Playmobil παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στη Διεθνή Έκθεση Παιχνιδιών της Νυρεμβέργης το 1974. Μέσα σε λίγα χρόνια, ο κατασκευαστής της Playmobil, η εταιρεία Geobra Brandstatter GmbH, έγινε ο μεγαλύτερος κατασκευαστής παιχνιδιών στη Γερμανία. Σήμερα, η Geobra διαθέτει τρία εργοστάσια παραγωγής στη Νυρεμβέργη, τη Μάλτα και την Ισπανία, εξοπλισμένα με υπερσύγχρονες μηχανές έγχυσης πλαστικού, καλούπια και αυτοματοποιημένα συστήματα αποθήκευσης. Η Playmobil δραστηριοποιείται σε 60 χώρες, ανάμεσα στις οποίες βρίσκεται και η Ελλάδα, με 9 θυγατρικές εταιρείες.
Η εταιρεία λειτουργεί στην Κηφισιά τον παιδότοπο Playmobil FunPark, όπου η διασκέδαση συναντά τη ζωηρή φαντασία των παιδιών, που έχουν την ευκαιρία μέσα από το παιχνίδι να δημιουργήσουν τις δικές τους ιστορίες, με πρωταγωνιστές τα αγαπημένα τους παιχνίδια Playmobil. Παραμυθένια παλάτια και κάστρα, επιβλητικά πειρατικά καράβια, πελώριοι δράκοι, θαρραλέοι ιππότες, πανέμορφες πριγκίπισσες και δεκάδες ακόμα αγαπημένα θέματα των παιδιών, ξετυλίγονται μπροστά τους στο συναρπαστικό κόσμο της Playmobil.
Ας περάσουμε όμως να δούμε τα πολλά κι ενδιαφέροντα που είχε να μας πει η κ. Ευφραιμίδη!
ToyMaster: Αρχίζοντας, μιλήστε μας λίγο για σας για να σας γνωρίσουν καλύτερα και οι αναγνώστες μας.
Ειρήνη Ευφραιμίδη: Είμαι Διευθύντρια Marketing στην Playmobil Hellas, στην οποία εργάζομαι από 1994, δηλαδή πριν καν συλληφθεί η ιδέα του Facebook! Προηγουμένως είχα εργαστεί στη Sanitas και στη Nutritia σε αντίστοιχες θέσεις. Έχω αποφοιτήσει από τη Φιλοσοφική Αθηνών με άριστα, μιλάω τρεις ξένες γλώσσες και κατέχω Διδακτορικό στη Γερμανική Λογοτεχνία από το Πανεπιστήμιο της Βιέννης.
Ασχολούμαι ενεργά με τη ζωγραφική και τον ποδηλατικό τουρισμό. Καταγράφω τις ποδηλατικές μου περιπέτειες στο blog www.ladyonabike.gr. Δημοσίευσα το πρώτο μου μυθιστόρημα ΧΑΛΚΙΝΟ ΔΑΚΡΥ ΦΤΕΡΩΤΟ το 2024 από τις εκδόσεις Παπαδόπουλος, ενώ ετοιμάζεται η έκδοση του δεύτερου μυθιστορήματος με τίτλο ΑΛΑΛΕΣ ΧΟΡΔΕΣ.
Ήμουν Πρωταθλήτρια Ελλάδος και μέλος της Εθνικής Ομάδας τοιχοσφαίρισης, ένα άθλημα που συνεχίζω φανατικά μέχρι σήμερα. Είμαι παντρεμένη με τον Αντώνη Γερονικολάου και έχω δύο ενήλικα παιδιά. Και ναι, ακόμα με ρωτάνε πού βρίσκω τον χρόνο για όλα αυτά. Η απάντηση είναι απλή: δεν τον βρίσκω, τον εφευρίσκω!
T.M.: Ποια πιστεύετε ότι είναι τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των παιχνιδιών Playmobil;
Ε.Ε.: Η σημαντικότερη προσφορά του συστήματος Playmobil είναι η ανάπτυξη και η καλλιέργεια της φαντασίας και της δημιουργικότητας. Σε μια ηλικία όπου το παιδί δεν έχει ακόμη αναπτύξει πλήρως τις λεκτικές του ικανότητες, χρησιμοποιεί ως μέσο έκφρασης φανταστικές καταστάσεις που δημιουργεί παίζοντας. Μέσα από το παιχνίδι, το παιδί ανακαλύπτει τον κόσμο, και μαζί του ο γονιός έχει την ευκαιρία να ανακαλύψει το ίδιο του το παιδί.
Ο στόχος των παιχνιδιών Playmobil ήταν ανέκαθεν να είναι εύκολα αναγνωρίσιμα, χωρίς υπερβολές, και ικανά να προκαλέσουν συναισθήματα στα παιδιά.
Ο σχεδιασμός της φιγούρας μοιάζει με κομψοτέχνημα. Δημιουργός της είναι ο Hans Beck, ο οποίος σχεδίασε ένα ανθρωπάκι ύψους 7,5 εκατοστών. Το μέγεθος αυτό προέκυψε από την αναλογία των εξαρτημάτων σε σχέση με τα πραγματικά αντικείμενα, αλλά και από το μέγεθος των παιδικών χεριών, ώστε να είναι εύχρηστο. Η φιγούρα έχει στρογγυλούς ώμους και κινούμενα πόδια και χέρια και ένα μονίμως χαμογελαστό πρόσωπο, σαν που ζωγραφίζουν τα παιδάκια.
Η έννοια του «συστήματος» αποτελεί βασικό πλεονέκτημα. Κάθε παιχνίδι μπορεί να εμπλουτίζεται συνεχώς με συμπληρωματικές αγορές, καθώς όλα τα σετ, μεγάλα και μικρά, συνδυάζονται μεταξύ τους. Έτσι, τα παιδιά δεν τα βαριούνται ποτέ.
Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στην έκφραση του προσώπου της φιγούρας. Έπρεπε να μοιάζει με αυτή που φαντάζονται τα παιδιά, χωρίς να εκφράζει κάποιο συγκεκριμένο συναίσθημα. Αυτό επιτρέπει στη φιγούρα να προσαρμόζεται σε κάθε περίσταση του παιχνιδιού. Η ίδια έκφραση μπορεί να ανήκει σε έναν οικοδόμο, έναν καουμπόη ή έναν γιατρό. Είναι βασικό για το Playmobil να έχουν όλες οι φιγούρες το ίδιο πρόσωπο.
Η κινητικότητα της φιγούρας δεν ήταν αυτοσκοπός, αλλά εξυπηρετεί τις ανάγκες της πλοκής του παιχνιδιού και τις περιστάσεις που το παιδί προσπαθεί να μιμηθεί. Άλλωστε δεν χρειάζεται να κάνει ακροβατικά. Αρκεί να μπορεί να σηκώσει τα χέρια για να πει «είμαι ήρωας!» ή να τα κατεβάσει για να δηλώσει «δεν φταίω εγώ, ο δράκος το έκανε».
Τα παιδιά δεν θέλουν να σπαταλούν χρόνο στήνοντας το παιχνίδι, αλλά να παίζουν με αυτό και τα εξαρτήματά του. Το Playmobil είναι ένα σύστημα παιχνιδιού που προάγει τη συνεργασία γονέα και παιδιού. Μέσα από το παιχνίδι, μπορούμε να δείξουμε στα παιδιά λεπτομέρειες της καθημερινής ζωής που δύσκολα εξηγούνται με λόγια.
Η αναπαράσταση της πραγματικής ζωής με φιγούρες Playmobil ωριμάζει τις ιδέες στο μυαλό του παιδιού και του δίνει την αυτοπεποίθηση που χρειάζεται για να αντιμετωπίζει τις καταστάσεις της καθημερινότητας. Το Playmobil ενισχύει την αντίληψη και προάγει τον δημιουργικό τρόπο σκέψης. Αντανακλά εικόνες από την καθημερινή ζωή και ενθαρρύνει την ανάπτυξη της φαντασίας. Τα παιδιά, μέσα από το παιχνίδι, εφαρμόζουν αυτά που έχουν στο μυαλό τους, εναλλάσσουν ρόλους και εξωτερικεύουν τα συναισθήματά τους. Σε μια ηλικία όπου οι τρόποι έκφρασης είναι περιορισμένοι και η γλωσσική ικανότητα ελλιπής, το παιχνίδι γίνεται ένας από τους σημαντικότερους τρόπους επικοινωνίας με τον κόσμο γύρω τους.
Τέλος, να συμπληρώσω ότι η ποιότητα των παιχνιδιών Playmobil σε κάθε λεπτομέρεια είναι πάντοτε υψίστης σημασίας.
T.M.: Είστε ικανοποιημένη από τις πωλήσεις των παιχνιδιών της εταιρείας για το 2025 μέχρι τώρα; Ποιοι τίτλοι διακρίθηκαν περισσότερο;
Ε.Ε.: Γενικά, ο κλάδος του παιχνιδιού παρουσιάζει κάμψη, η οποία οφείλεται μεταξύ άλλων στις αλλαγές στον τρόπο ενασχόλησης των παιδιών και στη μείωση των γεννήσεων. Παρ’ όλα αυτά, η Playmobil εξακολουθεί να διατηρεί ισχυρή παρουσία στην αγορά.
Για το 2025, οι πωλήσεις κινούνται σε ικανοποιητικά επίπεδα, λαμβάνοντας υπόψη τις γενικότερες προκλήσεις του κλάδου. Οι θεματικές που ξεχώρισαν και παραμένουν σταθερά αγαπημένες είναι η Αστυνομία, οι Ιππότες και Πειρατές, οι Πριγκίπισσες και τα Κουκλόσπιτα. Πρόκειται για διαχρονικά θέματα που συνδυάζουν δράση, φαντασία και ρόλους, καλύπτοντας τις ανάγκες διαφορετικών ηλικιακών ομάδων και φύλων. Και ναι, οι Πειρατές συνεχίζουν να κάνουν ρεσάλτο στις καρδιές των παιδιών, χωρίς να χρειάζονται GPS ή Wi-Fi.
Η δύναμη του brand και η ευελιξία του συστήματος Playmobil μάς επιτρέπουν να προσαρμοζόμαστε στις νέες συνθήκες, διατηρώντας ζωντανή τη σχέση μας με τα παιδιά και τους γονείς.
T.M.: Πόσο έχει βοηθήσει το FunPark την προώθηση των προϊόντων της Playmobil στην ελληνική αγορά;
Ε.Ε.: Το Playmobil FunPark είναι ένας μοναδικός χώρος διασκέδασης με δημιουργικό παιχνίδι, ειδικά διαμορφωμένος για παιδιά από 18 μηνών έως 12 ετών. Τα παιδιά μπορούν να ταξιδέψουν στον κόσμο της φαντασίας και να ανακαλύψουν το χθες και το σήμερα, μέσα από το εκπαιδευτικό σύστημα παιχνιδιού Playmobil.
Σίγουρα έχει παίξει ένα σημαντικότατο ρόλο στην επαφή των παιδιών με το παιχνίδι Playmobil. Άλλωστε είναι πολύ σημαντικό να μπορεί η μαμά να βεβαιωθεί, ότι το παιχνίδι είναι κατάλληλο για το παιδί της, πριν το αγοράσει.
T.M.: Κατά καιρούς έχουν εμφανιστεί διάφορες κοινότητες χρηστών στη χώρα μας για τα παιχνίδια της Playmobil. Έχετε επαφές ως εταιρεία με κάποιες από αυτές; Θεωρείτε σημαντική την παρουσία τους;
Ε.Ε.: Βεβαίως. Θεωρώ τις ομάδες συλλεκτών εξαιρετικά σημαντικές για την ενίσχυση της σχέσης του brand με το κοινό. Ως εταιρεία, έχουμε αναπτύξει στενή συνεργασία με αρκετές από αυτές τις κοινότητες και υποστηρίζουμε ενεργά τις δράσεις τους, είτε με την παρουσία μας είτε με υλικό και επικοινωνιακή υποστήριξη.
Τα τελευταία χρόνια, οι ομάδες αυτές έχουν οργανωθεί σε υψηλό επίπεδο και παρουσιάζουν εντυπωσιακά διοράματα και δημιουργικές ενέργειες που αναδεικνύουν τη δύναμη του Playmobil ως μέσο έκφρασης και αφήγησης.
Προσωπικά, βρίσκω ιδιαίτερα συγκινητικό το γεγονός ότι ενήλικες έχουν ως βασικό τους χόμπι τη μετατροπή της φαντασίας τους σε πραγματικότητα, μέσα από τις φιγούρες Playmobil. Είναι μια μορφή τέχνης, αλλά και μια απόδειξη της διαχρονικής αξίας του παιχνιδιού.
T.M.: Πόσο σημαντικά είναι για εσάς τα social media; Πού σχεδιάζετε να δώσετε βάρος σε μελλοντικές καμπάνιες;
Ε.Ε.: Τα social media έχουν πλέον καταλάβει τη μερίδα του λέοντος στις καμπάνιες για παιδικά παιχνίδια, καθώς τα παιδιά έχουν απομακρυνθεί σχεδόν εντελώς από την τηλεόραση. Αντίστοιχα, κι εμείς έχουμε στρέψει τις επικοινωνιακές μας δράσεις κυρίως προς τα social media, στοχεύοντας τόσο στους γονείς όσο και στα παιδιά.
Θα μου πείτε, «μα τα παιδιά δεν έχουν λογαριασμούς στα social media;» Όμως υπάρχουν ειδικές πλατφόρμες παιχνιδιών, με απλές και ασφαλείς εφαρμογές, που δέχονται διαφήμιση και απευθύνονται σε παιδιά. Επιπλέον, ένα πολύ μεγάλο ποσοστό παιδιών χρησιμοποιεί τα κινητά ή τα tablet των γονιών τους για να βλέπει βιντεάκια στο YouTube. Και εκεί, γίνεται… της κακομοίρας από διαφήμιση!
Σε πρόσφατες καμπάνιες μας, έχουμε δώσει έμφαση σε YouTube Shorts, Instagram Reels και Facebook Stories, με περιεχόμενο που απευθύνεται στους γονείς, συνεργασίες με influencers, διαγωνισμούς με user-generated content, διαδραστικά posts στο TikTok με challenges. Στις μελλοντικές μας καμπάνιες, σκοπεύουμε να επενδύσουμε ακόμα περισσότερο στα παραπάνω.
T.M.: Το SkyTrails ήταν ένα από τα πρόσφατα προϊόντα της Playmobil που γνώρισαν αρκετά μεγάλη προβολή στα media. Σχεδιάζετε για το μέλλον παρόμοια προώθηση για άλλα SkyTrails προϊόντα ή για άλλους κωδικούς της εταιρείας;
Ε.Ε.: Η Playmobil εγκαινιάζει μια νέα εποχή δημιουργικού παιχνιδιού με την κυκλοφορία του Sky Trails, του καινοτόμου συστήματος κατασκευής και δράσης που προσκαλεί τα παιδιά να σχεδιάσουν και να κατασκευάσουν τις δικές τους εναέριες διαδρομές.
Με το Sky Trails οι μικροί δημιουργοί 7 ετών και πάνω έχουν τη δυνατότητα να συνδυάσουν την κατασκευή με τη δράση στήνοντας τροχιές και πίστες που διασχίζουν το δωμάτιο, «κουμπώνουν» στα έπιπλα, στα κουρτινόξυλα ή σε οποιοδήποτε σταθερό σημείο ή στέκονται αυτοτελώς με τη βάση τους και κάνουν τις φιγούρες Playmobil να εκτοξεύονται σε μια νέα διάσταση φαντασίας και παιχνιδιού. Το σύστημα Sky Trails είναι πλήρως συναρμολογούμενο και επεκτάσιμο, δίνοντας τη δυνατότητα για ατελείωτους συνδυασμούς και δημιουργικές προκλήσεις.
Σε αυτό το πνεύμα σκοπεύουμε να επεκτείνουμε το θέμα με νέους συμπληρωματικούς κωδικούς που θα απογειώσουν τη διασκέδαση.
T.M.: Ποια είναι η αίσθησή σας για τη φετινή χριστουγεννιάτικη αγορά; Ποια προϊόντα θα κυριαρχήσουν;
Ε.Ε.:Στην παραδοσιακή κατηγορίας πιστεύω ότι θα κυριαρχήσουν τα κλασσικά παιχνίδια. Αλλά δυστυχώς αυτή η κατηγορία συρρικνώνεται συνεχώς και τη θέση της παίρνει το e-gaming.
T.M.: Η Barbie θα ενταχθεί στο σύμπαν της Playmobil το καλοκαίρι του 2026. Τι περιμένετε από αυτή τη συνεργασία; Έχει η Playmobil στα σκαριά και άλλες τέτοιες high-profile συνεργασίες;
Ε.Ε.: Η συνεργασία της Playmobil με τη Mattel έχει ήδη ξεκινήσει με την κυκλοφορία συλλεκτικών φιγούρων Playmobil Monster High, οι οποίες έχουν εντυπωσιάσει με τον σχεδιασμό και την προσοχή στη λεπτομέρεια. Πρόκειται για πραγματικά κομψοτεχνήματα, που απευθύνονται τόσο σε παιδιά όσο και σε συλλέκτες. Η ανταπόκριση του κοινού ήταν εξαιρετική, γεγονός που μας ενθαρρύνει να συνεχίσουμε σε αυτή την κατεύθυνση.
Το 2026, η συνεργασία θα επεκταθεί με την ένταξη της Barbie στο σύμπαν της Playmobil. Δύο εμβληματικά brands ενώνουν τις δυνάμεις τους, δημιουργώντας μια σειρά που αναμένεται να αγαπηθεί ιδιαίτερα. Οι μικρές φιγούρες Barbie, ντυμένες με τα χαρακτηριστικά χρώματα και αξεσουάρ, θα προσφέρουν νέες δυνατότητες παιχνιδιού και αφήγησης, ενισχύοντας τη φαντασία και τη δημιουργικότητα των παιδιών.
Από αυτή τη συνεργασία περιμένουμε ενίσχυση της συλλεκτικής αξίας των προϊόντων, με ειδικές εκδόσεις και limited releases και δημιουργία νέων θεματικών κόσμων που συνδυάζουν το storytelling της Barbie με τη λογική του Playmobil.
Η Playmobil έχει στα σκαριά και άλλες high-profile συνεργασίες, οι οποίες θα ανακοινωθούν μέσα στο επόμενο έτος. Αν και δεν μπορούμε να αποκαλύψουμε λεπτομέρειες ακόμη, μπορώ να πω ότι πρόκειται για συνεργασίες με brands που έχουν ισχυρό συναισθηματικό αποτύπωμα και μεγάλη απήχηση σε παιδιά και γονείς. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να εμπλουτίζουμε το σύμπαν του Playmobil με νέες εμπειρίες, χωρίς να χάνουμε την εκπαιδευτική και δημιουργική του αξία.
T.M.: Πώς κινούνται οι θεματικοί κόσμοι και οι συλλεκτικές σειρές της Playmobil; Ετοιμάζετε κάτι καινούργιο σε αυτούς τους τομείς για το προσεχές διάστημα;
Ε.Ε.: Για το 2026 υπάρχουν εξαιρετικές προτάσεις για μικρούς και μεγάλους που θα σας εντυπωσιάσουν.
T.M.: Πώς κρίνετε την ελληνική αγορά των toys; Τι περιμένετε για το 2026 στους κωδικούς της Playmobil αλλά και στα toys γενικότερα στη λιανική; Ποια trends πιστεύετε πως θα επικρατήσουν;
Ε.Ε.: Η ελληνική αγορά παιχνιδιών παρουσιάζει ορισμένα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που δεν συναντώνται σε καμία άλλη χώρα της Ευρώπης.
Καταρχάς, ο αριθμός των καταστημάτων παιχνιδιών στην Ελλάδα παραμένει εντυπωσιακά υψηλός. Σε αντίθεση με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, όπου τα φυσικά σημεία πώλησης συρρικνώνονται δραματικά και αντικαθίστανται από τις ηλεκτρονικές αγορές, στην Ελλάδα η επίσκεψη στο παιχνιδάδικο εξακολουθεί να αποτελεί μέρος της καθημερινότητας των γονέων. Παρότι υπάρχουν κάποιες μικρές ενδείξεις μείωσης αυτής της τάσης, η φυσική παρουσία παραμένει ισχυρή.
Ένα ακόμη χαρακτηριστικό είναι ότι σχεδόν κάθε πόλη ή κωμόπολη διαθέτει το δικό της παιχνιδάδικο ή βιβλιοχαρτοπωλείο με παιχνίδια. Οι γονείς εξακολουθούν να προτιμούν και να στηρίζουν τα καταστήματα της γειτονιάς τους σε μεγάλο ποσοστό, γεγονός που ενισχύει την τοπική επιχειρηματικότητα.
Ιδιαίτερη μνεία αξίζει να γίνει και στο φαινόμενο της «δεύτερης γενιάς παιχνιδάδων». Είναι αξιοσημείωτο ότι πολλοί γονείς παραδίδουν την επιχείρησή τους στα παιδιά τους, είτε πρόκειται για μικρές είτε για μεγάλες επιχειρήσεις. Τα παιδιά, όχι μόνο συνεχίζουν τη λειτουργία της επιχείρησης, αλλά συχνά την εξελίσσουν και την αναδεικνύουν. Αυτό αποτελεί δείγμα υγείας και δυναμικής της ελληνικής αγοράς παιχνιδιών, κάτι που σπανίζει στον ευρωπαϊκό επιχειρηματικό κόσμο.
T.M.: Το vintage κομμάτι το δουλεύετε πολλά χρόνια και ειδικά στα μοντέλα αυτοκινήτων. Τώρα -εδώ και 2-3 χρόνια- βέβαια το retro είναι σημαντικό μερίδιο και εμπορικά της αγοράς. Για την Playmobil τι σημαίνει αυτό;
Ε.Ε.: Το vintage και το retro είναι τάσεις κάτι που η Playmobil έχει δουλέψει με συνέπεια εδώ και πολλά χρόνια, ιδιαίτερα στον τομέα των μοντέλων αυτοκινήτων. Έχουμε επενδύσει σε σειρές που απευθύνονται σε ενήλικες συλλέκτες και λάτρεις της νοσταλγίας, όπως τα κλασικά μοντέλα Porsche, Volkswagen και Mercedes-Benz, αλλά και σε θεματικές όπως Back to the Future, Knight Rider και The A-Team.
Η επιτυχία αυτών των σειρών μάς έδειξε ότι το retro δεν είναι απλώς μια μόδα, αλλά μια βαθύτερη ανάγκη του κοινού να συνδεθεί με την παιδική του ηλικία, να ξαναζήσει στιγμές και να τις μοιραστεί με τα παιδιά του. Αυτό δημιουργεί έναν υπέροχο διάλογο μεταξύ γενεών, που είναι απόλυτα συμβατός με τη φιλοσοφία της Playmobil.
Για εμάς, το retro σημαίνει δημιουργία προϊόντων με συναισθηματική αξία, που ξεπερνούν την απλή λειτουργία του παιχνιδιού. Η Playmobil συμμετέχει ενεργά σε εκθέσεις retro, σε συνεργασία με συλλέκτες. Σε αυτές τις εκδηλώσεις παρουσιάζονται διοράματα, σπάνιες συλλογές και θεματικές εγκαταστάσεις που αναδεικνύουν την ιστορική και συναισθηματική αξία των προϊόντων μας. Η Playmobil θα συνεχίσει να εξελίσσει αυτή την κατηγορία, με νέες συνεργασίες και θεματικές που θα ανακοινωθούν σύντομα. Το retro είναι πλέον μέρος της ταυτότητάς μας, όχι απλώς μια τάση. Δεν είναι απλώς τάση. Είναι η στιγμή που ο μπαμπάς λέει «Αυτό το είχα κι εγώ μικρός!» και το παιδί απαντά «Οκ, μπαμπά, αλλά το δικό μου έχει Bluetooth».
T.M.: Θα θέλατε να συμπληρώσετε κάτι που πιστεύετε πως πρέπει να αναφέρουμε;
Ε.Ε.: Θα ήθελα να κλείσουμε με κάτι που θεωρώ πολύ σημαντικό, αλλά συχνά μένει στο παρασκήνιο: η δύναμη της σχέσης μας με τα παιδιά και τους γονείς.
Η Playmobil δεν είναι απλώς ένα παιχνίδι. Είναι μέσο έκφρασης, ένα εργαλείο φαντασίας, μια γέφυρα επικοινωνίας μεταξύ γενεών. Αυτός ο δεσμός είναι που μας εμπνέει καθημερινά να δημιουργούμε προϊόντα με ποιότητα, φαντασία και σεβασμό στην παιδική ηλικία.
Και κάτι ακόμα: η Playmobil στην Ελλάδα δεν είναι απλώς μια εταιρεία. Είναι μια οικογένεια. Συνεργαζόμαστε με καταστήματα, προμηθευτές, δημόσιες υπηρεσίες, συλλέκτες, εκπαιδευτικούς, γονείς και παιδιά, και αυτό είναι κάτι που μας κάνει μοναδικούς στην ευρωπαϊκή αγορά.









