Αναστάσης Δεσύλλας: Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Desyllas Group και Χρήστος Τζαφόλιας: Διευθυντής Marketing & Πωλήσεων και Μέλος του Δ.Σ. της Desyllas Group

Αυτή τη φορά ο αρχισυντάκτης του περιοδικού μας, κ. Βαγγέλης Κράτσας, είχε την ευκαιρία να συζητήσει για όλα με δύο πολύ σημαντικούς ανθρώπους του χώρου μας.

Μιλήσαμε με τον Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύμβουλο της Desyllas Group κ. Αναστάση Δεσύλλα (αριστερά στην εικόνα), ο οποίος δε συνηθίζει να παραχωρεί συνεντεύξεις και γι’ αυτό ακούσαμε με μεγάλη χαρά και προσοχή όσα ενδιαφέροντα είχε να μας πει, καθώς και τον κ. Χρήστο Τζαφόλια, Διευθυντή Marketing & Πωλήσεων και μέλος του Δ.Σ. της ίδιας εταιρείας (δεξιά). Ας δούμε όμως τις απαντήσεις στα ερωτήματα που τους θέσαμε.

ToyMaster: Μετά από 44 χρόνια, η Εταιρεία Δεσύλλας διαθέτει μια μεγάλη γκάμα, καθώς και αναγνωρισιμότητα στα παιδικά, εκπαιδευτικά και οικογενειακά/παρέας παιχνίδια. Ποιους θεωρείτε ως τους κυριότερους σταθμούς αυτής της μεγάλης πορείας;

Αναστάσης Δεσύλλας: Η εταιρεία Δεσύλλας ιδρύθηκε το 1981. Τα πρώτα χρόνια της λειτουργίας της, η παραγωγή γινόταν σε μεγάλο βαθμό χειροποίητα, καθώς δεν υπήρχε ο σύγχρονος μηχανολογικός εξοπλισμός που διαθέτουμε σήμερα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα περιορισμούς τόσο στην ποιότητα όσο και στην ποσότητα των παιχνιδιών. Η σωστή διαχείριση, οι επιτυχημένοι τίτλοι και η πίστη στην αξία του ποιοτικού παιχνιδιού μάς έδωσαν τη δυνατότητα να επενδύσουμε σε μηχανολογικό εξοπλισμό. Η απόκτηση των πρώτων μηχανημάτων αποτέλεσε τον πρώτο μεγάλο σταθμό στην πορεία της εταιρείας, καθώς αύξησε σημαντικά την παραγωγικότητα και βελτίωσε την ποιότητα των προϊόντων μας. Εκείνη την περίοδο επικεντρωνόμασταν κυρίως σε απλά, μικρά παιχνίδια εκπαιδευτικού χαρακτήρα. Η αυτοματοποίηση της παραγωγής αποτέλεσε το επόμενο βήμα, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να εμπλουτίσουμε την γκάμα μας με περισσότερα παιδικά αλλά και οικογενειακά παιχνίδια, διατηρώντας παράλληλα υψηλή ποιότητα και χαμηλό κόστος.

Ένας δεύτερος καθοριστικός σταθμός υπήρξε η απόκτηση ιδιόκτητου κτιρίου, που κάλυψε τις αυξανόμενες ανάγκες της παραγωγής και στήριξε τη συνεχή ανάπτυξη της εταιρείας. Σημαντική στιγμή στην ιστορία μας υπήρξε επίσης η δημιουργία της επετειακής σειράς παιχνιδιών για το 1821, με σκοπό να τιμήσουμε την επέτειο της ελληνικής παλιγγενεσίας και να προσφέρουμε παιχνίδια με εκπαιδευτικό και ιστορικό περιεχόμενο. Τέλος, ύστερα από σαράντα χρόνια εξειδίκευσης στο ποιοτικό, εκπαιδευτικό παιδικό παιχνίδι, επεκτείναμε τη δραστηριότητά μας προσθέτοντας την κατηγορία του παιδικού βιβλίου. Με αυτή την προσθήκη, η εταιρεία Δεσύλλας ενισχύει ακόμα περισσότερο την παρουσία της στην ελληνική αγορά, προσφέροντας προϊόντα που αγκαλιάζουν το παιδί από τη βρεφική ηλικία και το συνοδεύουν σε όλη την παιδική του ηλικία, συνεχίζοντας με συνέπεια και δημιουργικότητα την επιτυχημένη της πορεία.

T.M.: Ποια θεωρείτε ως τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της εταιρείας σας έναντι του ανταγωνισμού, για τα οποία θα σας προτιμήσει ένα κατάστημα λιανικής;

Α.Δ.: Με περισσότερα από σαράντα χρόνια εμπειρίας στο χώρο του παιχνιδιού, η εταιρεία Δεσύλλας ξεχωρίζει για τη συνέπεια, την αξιοπιστία και το σεβασμό προς τους πελάτες και τους συνεργάτες της. Οι διαχρονικές μας αξίες, οι σωστές συνεργασίες, οι ειλικρινείς σχέσεις και η αφοσίωση στην ποιότητα αποτελούν τη βάση κάθε μας ενέργειας και στρατηγικής επιλογής. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε χαρούμενες, δημιουργικές και ποιοτικές εμπειρίες μέσα από το παιχνίδι, και πλέον και μέσα από το διάβασμα, καλύπτοντας έτσι τις ανάγκες των παιδιών. Αν μπορούσα να συνοψίσω τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα έναντι του ανταγωνισμού:
Η πολυετής μας εμπειρία και εξειδίκευση στο χώρο του εκπαιδευτικού και οικογενειακού παιχνιδιού, συνδυαστικά με τη βαθιά γνώση των αναγκών της ελληνικής αγοράς.
Η προσωπική φροντίδα και η άμεση εξυπηρέτηση προς κάθε πελάτη και συνεργάτη, με ευελιξία και προσαρμοστικότητα στις ανάγκες κάθε καταστήματος.
Η υποστήριξή μας στον ελληνικό σχεδιασμό και στην παραγωγή, με προϊόντα που συνδυάζουν ποιότητα, ασφάλεια και παιδαγωγική αξία.
Η αξιοπιστία στις συνεργασίες, δηλαδή η συνέπεια στις παραδόσεις, η σταθερή ποιότητα και η διαχρονική εμπιστοσύνη που έχουμε με τους συνεργάτες μας.
Τα προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας για τα καταστήματα λιανικής, καθώς συνδυάζουν ελκυστικό περιεχόμενο, εμπορική απήχηση και άριστη σχέση ποιότητας-τιμής.
Παρ’ όλα αυτά, θεωρώ πως η εμπιστοσύνη που έχουμε χτίσει με τους πελάτες και συνεργάτες μας όλα αυτά τα χρόνια αποτελεί το ισχυρότερο ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα και το θεμέλιο της διαρκούς ανάπτυξής μας.

Τ.Μ.: Πώς βλέπετε την ελληνική αγορά παιχνιδιών τα τελευταία χρόνια και το μέλλον της; Ποιες είναι οι προκλήσεις που θα αντιμετωπίσει τόσο αυτή όσο και η διεθνής αγορά;

Α.Δ.: Τα τελευταία χρόνια, η ελληνική αγορά παιχνιδιών χαρακτηρίζεται από ένα μείγμα ευκαιριών και προκλήσεων. Το αυξανόμενο κόστος παραγωγής, οι ανατιμήσεις στις πρώτες ύλες και οι υψηλές δαπάνες μεταφορών έχουν οδηγήσει σε σταδιακή αύξηση των τιμών των προϊόντων, γεγονός που επηρεάζει τόσο τους παραγωγούς όσο και τους καταναλωτές. Παράλληλα, η υπογεννητικότητα στην Ελλάδα περιορίζει σταδιακά το μέγεθος της παιδικής αγοράς, ενώ η εξάπλωση των ηλεκτρονικών παιχνιδιών και των ψηφιακών μέσων αποσπά σημαντικό μέρος του χρόνου και της προσοχής των παιδιών.

Ωστόσο, μέσα σε αυτό το περιβάλλον, αναδεικνύονται νέες ευκαιρίες. Η ζήτηση για εκπαιδευτικά και ποιοτικά παιχνίδια αυξάνεται συνεχώς, καθώς οι γονείς αναζητούν προϊόντα με παιδαγωγική αξία, δημιουργικό περιεχόμενο και ασφαλή υλικά. Εξίσου σημαντική είναι και η άνθηση της κατηγορίας των party games, που απευθύνονται σε ενήλικες, παρέες και οικογένειες. Τα παιχνίδια αυτά ενθαρρύνουν την επικοινωνία, τη συνεργασία και την ανθρώπινη επαφή, στοιχεία που γίνονται ολοένα πιο πολύτιμα σε μια ψηφιακή εποχή.
Οι παραπάνω τάσεις αποτελούν καθοριστικούς οδηγούς τόσο για την ελληνική όσο και για τη διεθνή αγορά. Παράλληλα, σε διεθνές επίπεδο, οι καταναλωτές είναι πλέον περισσότερο ενημερωμένοι και επιλεκτικοί, αναζητώντας προϊόντα που προσφέρουν ποιότητα, εμπειρία και αξία. Στο νέο αυτό τοπίο, η επιτυχία εξαρτάται από την ικανότητα κάθε εταιρείας να προσαρμόζεται γρήγορα στις εξελίξεις, να καινοτομεί και να παραμένει αυθεντική στις αξίες της.

desyllas - 2Συνοψίζοντας, το μέλλον της αγοράς παιχνιδιών, τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς, ανήκει στις εταιρείες που θα καταφέρουν να συνδυάσουν τη δημιουργικότητα με τη βαθιά κατανόηση των αναγκών του κοινού, προσφέροντας προϊόντα που εκπαιδεύουν, ψυχαγωγούν και ενώνουν. Αυτός ακριβώς είναι ο στόχος και το διαρκές κίνητρο της εταιρείας Δεσύλλας: να δημιουργεί παιχνίδια και βιβλία που καλλιεργούν τη φαντασία, ενθαρρύνουν τη μάθηση και φέρνουν τους ανθρώπους πιο κοντά.

T.M.: Ας περάσουμε σε εσάς, κ. Τζαφόλια. Πείτε μας πώς ξεκινήσατε στο χώρο και πώς φτάσατε ως εδώ σήμερα.

Χρήστος Τζαφόλιας: Όλα ξεκίνησαν πριν από δεκατέσσερα χρόνια, όταν εργαζόμουν σε ελληνικό παράρτημα πολυεθνικής εταιρείας. Ένα απόγευμα Τετάρτης, δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από μια γνωστή μου που εργαζόταν σε γραφείο επιλογής στελεχών και η οποία μου είπε πως είχε βρει τη θέση που ταίριαζε απόλυτα στο προφίλ μου. Ύστερα από τη συζήτηση που είχα με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Desyllas Group, τον κ. Αναστάσιο Δεσύλλα, κατάλαβα αμέσως ότι επρόκειτο για μια ευκαιρία που ταίριαζε πραγματικά σε όσα αγαπώ. Η ενασχόλησή μου με τα επιτραπέζια παιχνίδια ως gamer έκανε τη μετάβαση αυτή να μοιάζει απόλυτα φυσική.

Ξεκίνησα ως Υπεύθυνος Πωλήσεων, με βασικό στόχο την πλήρη αναδιοργάνωση του τμήματος και την ενίσχυση της εμπορικής ανάπτυξης. Όταν όμως αγαπάς πραγματικά αυτό που κάνεις, δεν περιορίζεσαι στα όρια της περιγραφής της θέσης σου. Πιστεύω πως εκεί κρύβεται και το μυστικό της επιτυχίας: να ενδιαφέρεσαι ειλικρινά για κάθε πλευρά της δουλειάς και να προσπαθείς να βελτιώσεις κάθε σημείο που οδηγεί στον τελικό στόχο, με ταπεινότητα και αίσθημα ευθύνης.

Έτσι, σχεδόν από την αρχή, ανέλαβα παράλληλα και τον τομέα της επικοινωνίας και του marketing της εταιρείας. Η καθημερινότητά μου πλέον περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων: από rebranding και ανασχεδιασμό συσκευασιών μέχρι την ανάπτυξη νέων προϊόντων και την ενίσχυση της εξωστρέφειας μέσω διεθνών συνεργασιών και εξαγωγών ελληνικών παιχνιδιών.

Πάνω απ’ όλα, όμως, αυτό που θεωρώ πιο ουσιαστικό είναι οι άνθρωποι με τους οποίους συνεργάζομαι. Οι ομάδες πωλήσεων και marketing αποτελούν τον πυρήνα κάθε επιτυχίας μας. Μαζί μοιραζόμαστε το ίδιο όραμα: να διατηρήσουμε το ελληνικό επιτραπέζιο παιχνίδι σε υψηλό επίπεδο και, γιατί όχι, να το ταξιδέψουμε πέρα από τα σύνορα της χώρας μας.

desyllas - 3
Από αριστερά προς τα δεξιά: Γ. Πετρούλιας, Product Manager Βιβλίου, Χ. Τζαφόλιας, Διευθυντής Marketing & Πωλήσεων, Α. Μπέκου, Graphic Designer, Χ. Γκολφινόπουλος, Product Manager Games & Toys.

Τ.Μ.: Ποια προϊόντα ξεχωρίζετε ανάμεσα στις νέες κυκλοφορίες της εταιρείας;

Χ.Τ.: Στην κατηγορία του Επιτραπέζιου Παιχνιδιού έχουμε τη χαρά να φέρνουμε στην αγορά κάποιους πραγματικά μοναδικούς τίτλους, όπως και κάποιους κλασικούς παλιούς γνωστούς μας, σε μία ολοκαίνουργια μορφή. Λίγο πριν τις γιορτές, λοιπόν, θα έχουμε τρία νέα προσχολικά παιχνίδια MEMO με εικονογράφηση Δεσύλλας, καθώς και τέσσερα νέα Νησάκια της Γνώσης, της πιο δημοφιλούς σειράς παιχνιδιών προσχολικής ηλικίας, με θεματολογίες και δραστηριότητες σύμφωνα με το νέο Πρόγραμμα Σπουδών του Υπουργείου Παιδείας.
Για τους λίγο μεγαλύτερους φίλους μας έχουμε δημιουργήσει, σε συνεργασία με το διοργανωτή του ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ, το Ράλλυ των Θεών, ένα παιχνίδι στρατηγικής και ταχύτητας για παιδιά, με 12 Ειδικές και 4 Υπερειδικές διαδρομές εμπνευσμένες από τις επίσημες διαδρομές του ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις.

Για τις «gaming» βραδιές με οικογένεια και φίλους, η εταιρεία Δεσύλλας φέρνει στην αγορά μία ομάδα πολύ διασκεδαστικών παιχνιδιών καρτών, για ατελείωτες ώρες παιχνιδιού. Το πασίγνωστο SCRABBLE έρχεται με τη μορφή του SCRABBLE Κάρτες, σε συσκευασία ταξιδιού και τρεις διαφορετικούς τρόπους παιχνιδιού. Τέλος, δύο ακόμα παιχνίδια στρατηγικής με κάρτες θα είναι σύντομα διαθέσιμα. Το Αδέσποτοι Μονόκεροι και το Πιτσούνια ΜΠΑΜ θα γεμίσουν τις βραδιές μας με γέλια και θα δοκιμάσουν σίγουρα τις φιλίες!

Τ.Μ.: Τα τελευταία χρόνια έχετε προσθέσει στην γκάμα των προϊόντων σας και το παιδικό βιβλίο και μάλιστα βιβλία σας είναι υποψήφια στα Skroutz Book Awards 2025. Ποιες ήταν οι εμπειρίες σας από το συγκεκριμένο κλάδο;

Χ.Τ.: Ύστερα από σαράντα χρόνια εξειδίκευσης στο παιδικό εκπαιδευτικό παιχνίδι υψηλής ποιότητας, η εταιρεία Δεσύλλας διεύρυνε την γκάμα της με την προσθήκη του παιδικού βιβλίου. Αυτή η κίνηση ενίσχυσε την παρουσία μας στην ελληνική αγορά, αφού παραμείναμε πιστοί στις σύγχρονες ανάγκες παιδιών και γονέων.

Ο κόσμος του βιβλίου μοιράζεται πολλά με το χώρο του παιχνιδιού, αλλά ταυτόχρονα έχει και τις δικές του ιδιαιτερότητες. Στην αρχή, ως νέος εκδότης στο χώρο του βιβλίου, αντιμετωπίσαμε προκλήσεις, τις οποίες όμως ξεπεράσαμε γρήγορα. Η αποδοχή του εκδοτικού χώρου και η θερμή ανταπόκριση των αναγνωστών στα βιβλία μας επιβεβαίωσαν την αξία της επιλογής μας: βιβλία υψηλής ποιότητας, με σύγχρονο ύφος, ποιοτική αισθητική και θεματολογία, σε συνεργασία με βραβευμένους Έλληνες συγγραφείς, μεταφραστές και εικονογράφους.

Στα τέσσερα χρόνια πορείας μας, εκτός από τις δύο υποψηφιότητες στη βραχεία λίστα των «Skroutz Book Awards 2025», η μεγαλύτερη διάκριση ήταν η φετινή βράβευση του Πέτρου Μπουλούμπαση για το βιβλίο μας «Ο Θαρροφύλακας», με το «Βραβείο σε εικονογράφο για την εικονογράφηση βιβλίου οποιασδήποτε κατηγορίας για παιδιά ή εφήβους» από τον Κύκλο του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου (Ελληνικό Τμήμα της ΙΒΒΥ). Επιπλέον, περισσότερα από δέκα βιβλία μας έχουν ξεχωρίσει στις λίστες των καλύτερων παιδικών τίτλων σε μεγάλα βιβλιοφιλικά sites, με κορυφαία διάκριση το «Το χρώμα του κενού», που το 2024 αναδείχτηκε ως το καλύτερο παιδικό μεταφρασμένο βιβλίο για ηλικίες 4-7 ετών.

Συνεχίζουμε με το ίδιο όραμα: να προσφέρουμε ποιοτικά βιβλία με παιδαγωγική αξία, ανεβάζοντας συνεχώς τον πήχη και φέρνοντας ακόμα πιο συναρπαστικές προτάσεις στους μικρούς μας αναγνώστες.

Τ.Μ.: Σκέφτεστε καθόλου το «άνοιγμα» προς τους ενήλικες, μια και τα παιχνίδια που απευθύνονται στους kidults αρχίζουν να γίνονται το νέο trend;

Χ.Τ.: Είναι αλήθεια ότι τα τελευταία χρόνια, έπειτα κιόλας από μία ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο που έζησε ολόκληρος ο πλανήτης από το 2020 και μετά, όλο και περισσότεροι ενήλικες κλίνουν προς το παιχνίδι, και αυτό είναι κάτι που μας χαροποιεί ιδιαίτερα γιατί και εμείς ανήκουμε σε αυτή την κατηγορία εδώ και χρόνια!

Διάβασα πρόσφατα ένα άρθρο που εμπεριείχε κάποιες πολύ ενδιαφέρουσες έρευνες επί του θέματος. Αναφορικά, πάνω από το 90% των ενηλίκων έχουν αναφέρει έντονο άγχος και περίπου το 50% ανέφεραν ότι δυσκολεύονται να αποσυμφορηθούν. Το επιτραπέζιο παιχνίδι είναι πλέον ένας μεγάλος μας σύμμαχος στην αντιμετώπιση της πίεση και του άγχους, και είναι μεγάλη μας χαρά και τιμή που βρισκόμαστε στον πυρήνα του, καθώς είμαστε και η μοναδική εταιρεία κατασκευής παιχνιδιών με δυνατότητα παραγωγής εντός Ελλάδας.
Αυτό, λοιπόν, που έχουμε αντιληφθεί όσον αφορά τους ενήλικες gamers, είναι ότι είναι πολύπλευροι. Μπορούν να διασκεδάσουν είτε με ένα απλό καρτοπαίχνιδο είτε με ένα παιχνίδι με αμέτρητες μινιατούρες και ένα βιβλίο κανόνων που περισσότερο θυμίζει εγκυκλοπαίδεια! Λαμβάνοντας υπ’ όψιν την τάση αυτή, έχουμε επιλέξει είτε να σχεδιάσουμε είτε να φέρουμε από το εξωτερικό (localization) τα παιχνίδια παρέας που μπορούν να παίξουν όλοι. Ξέρουμε πολύ καλά ότι υπάρχουν μηχανισμοί και τίτλοι που θα διασκεδάσουν και τους πιο απαιτητικούς gamers, αλλά και θα μπορούν να βρίσκονται και στη βιβλιοθήκη οποιασδήποτε οικογένειας, χωρίς να νιώθουμε την ανάγκη να έχουμε κάποια σειρά παιχνιδιών με αποκλειστικά περιεχόμενο ενηλίκων.

Η αρχή έχει γίνει έτσι κι αλλιώς με τίτλους όπως η σειρά «Ποιος Πού Πότε Γιατί» ή με παιχνίδια παρέας όπως το «Πλάκα με Κάνεις» και το «Δε Πέρφεκτ Question», και συνεχίζεται και φέτος με τη μετάφραση του Unstable Unicorns (Αδέσποτοι Μονόκεροι) και το επίσημο SCRABBLE Κάρτες. Και εννοείται πως θα υπάρξει και συνέχεια!

Τ.Μ.: Ποιες κατηγορίες από τα παιχνίδια σας έχουν τη μεγαλύτερη απήχηση στο κοινό;

Χ.Τ.: Η εταιρεία μας έγινε γνωστή από τα υψηλής ποιότητας Εκπαιδευτικά επιτραπέζια παιχνίδια προσχολικής ηλικίας που πλέον εκπροσωπούνται από τη σειρά «Τα Νησάκια της Γνώσης». Οι εκπαιδευτικές μας σειρές λοιπόν, είτε πρόκειται για παιχνίδια προσχολικής ηλικίας είτε για τις τάξεις του Δημοτικού, μας δείχνουν ότι είναι πολύ υψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Οι μαμάδες γνωρίζουν πολύ καλά μετά από σαράντα και πλέον χρόνια ότι το όνομα Δεσύλλας είναι ταυτόσημο με το ποιοτικό εκπαιδευτικό παιχνίδι.

Η εταιρεία μας επίσης διανέμει από το 2007 τη μεγαλύτερη εταιρεία παιχνιδιών στον κόσμο, τη LEGO, η οποία τα τελευταία χρόνια έχει κατακτήσει τις καρδιές μικρών και μεγάλων φίλων των δημιουργικών κατασκευών. Επιπρόσθετα οι εταιρείες Hey Clay (μοναδικός πηλός που στεγνώνει με τον αέρα) και Top Bright / Science Can (καινοτόμα ξύλινα με πλαστικά μέρη παιχνίδια αλλά και επιστημονικές σειρές παιχνιδιών Montessori) συντελούν και αυτές στις κορυφαίες κατηγορίες παιχνιδιών της εταιρείας μας.

Τ.Μ.: Τι προβλέπετε για τη χριστουγεννιάτικη αγορά που έρχεται στο χώρο των παιχνιδιών;

Χ.Τ.: Παραδοσιακά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό του τζίρου στον κλάδο μας γίνεται κατά την περίοδο των Χριστουγέννων. Όσες «κρίσεις» και αν έχουν περάσει, μικροί και μεγάλοι λάτρεις των επιτραπέζιων παιχνιδιών και όχι μόνο, φαίνεται να είναι διατεθειμένοι κατά τη χριστουγεννιάτικη περίοδο να διαθέσουν χρήματα για την απόκτηση του αγαπημένου τους παιχνιδιού! Μην ξεχνάμε και την παράδοση που θέλει τα δώρα κάτω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο, οπότε παιχνίδι και Χριστούγεννα είναι πλέον αλληλένδετες έννοιες.

Τ.Μ.: Σε σχέση με την εξαγωγική δραστηριότητα της εταιρείας, ποια προϊόντα έχουν τη μεγαλύτερη απήχηση στο εξωτερικό;

Χ.Τ.: Εδώ είναι πολύ ξεκάθαρα τα πράγματα. Τα party games (δηλ. τα παιχνίδια παρέας) δείχνουν με μεγάλη διαφορά, τη μεγαλύτερη ζήτηση από τον export κατάλογο της εταιρείας Δεσύλλας. Χαρακτηριστικά να αναφέρω ένα milestone της εταιρείας μας πριν από μερικά χρόνια το παιχνίδι παρέας EMOJTO!, κατάφερε για πρώτη φορά στα ελληνικά δεδομένα των εταιρειών του κλάδου των παιχνιδιών να βρεθεί στον τελικό του μεγαλύτερου διεθνούς βραβείου παιδικών επιτραπέζιων παιχνιδιών, Kinderspiel des Jahres, όπου και κατέκτησε τη δεύτερη θέση.

Τ.Μ.: Υπάρχει κάποιος τομέας στον οποίο σκέφτεστε να επεκταθείτε στο άμεσο μέλλον; Ποια είναι τα επόμενα βήματά σας και τα σχέδιά σας;

Χ.Τ.: Είμαστε με τις ομάδες μας σε συνεχή αναζήτηση ποιοτικών παιχνιδιών (όχι μόνο επιτραπέζιων) που θα μπορέσουν να ανταποκριθούν αφενός στα υψηλά standards της εταιρείας μας και αφετέρου στις σύγχρονες ανάγκες των παιδιών. Σε αυτό το δυναμικό περιβάλλον που ζούμε, όπου η τεχνολογική εξέλιξη είναι αλματώδης, θα πρέπει να είμαστε πάντα επίκαιροι, ευέλικτοι και έτοιμοι να δημιουργούμε τομείς και κατηγορίες παιχνιδιών που θα εξάπτουν τη φαντασία των παιδιών και θα τα ωθήσουν στο να παίξουν με τους φίλους τους και να παραμείνουν για περισσότερες ώρες στο physical play.