Η μετοχή της μητρικής εταιρείας του Labubu υποχώρησε μετά από προειδοποίηση της Κίνας

Η μητρική εταιρεία του Labubu, η κινεζική Pop Mart, είδε την τιμή της μετοχής της να πέφτει μετά την προειδοποίηση της κινεζικής κυβέρνησης για τον εθιστικό χαρακτήρα των blind boxes.

Η μετοχή της Pop Mart υποχώρησε πάνω από 5% την Παρασκευή και περίπου 14% συνολικά τις τελευταίες πέντε ημέρες.
Η πτώση ακολούθησε δημοσίευμα της επίσημης εφημερίδας του Κομμουνιστικού Κόμματος Κίνας, το οποίο προειδοποιούσε για τη στρατηγική πωλήσεων μέσω blind boxes, επισημαίνοντας ότι ο εθιστικός χαρακτήρας τους μπορεί να παγιδεύσει τα παιδιά. Αν και το άρθρο δεν ανέφερε συγκεκριμένα την Pop Mart, αναφερόταν σε προϊόντα όπως συλλεκτικές κάρτες και κουτιά-έκπληξη (mystery boxes). Από το 2023, η Κίνα έχει μάλιστα απαγορεύσει την πώληση blind boxes σε παιδιά κάτω των οκτώ ετών. Οι φιγούρες της πιο δημοφιλούς σειράς της Pop Mart, The Monsters — με τα περίφημα Labubu — πωλούνται σε μορφή blind box.
Παρότι η μετοχή της Pop Mart δέχθηκε πλήγμα αυτή την εβδομάδα, η εταιρεία είχε τεράστια επιτυχία πρόσφατα, με την τιμή της μετοχής της να έχει αυξηθεί περίπου 500% τον τελευταίο χρόνο. Πρόσφατα, η Pop Mart ανέστειλε τις φυσικές πωλήσεις της σειράς The Monsters στη Νότια Κορέα και το Ηνωμένο Βασίλειο, επικαλούμενη τους κινδύνους συνωστισμού από τις μεγάλες ουρές έξω από τα καταστήματα και τους καβγάδες που γίνονται για ένα κουτί. Οι κούκλες Labubu έχουν απολαύσει στήριξη από διασημότητες, τόσο από μεγάλα ονόματα της K-pop, όσο και από τη Rihanna και τη Dua Lipa.