Το 30% των επισκεπτών της Licensing Expo προήλθε από τον κλάδο του λιανεμπορίου.
Η Licensing Expo, η κορυφαία εκδήλωση αφιερωμένη στην αδειοδότηση, το IP extension και τις συνεργασίες εμπορικών σημάτων — διοργανωμένη από την Global Licensing Group της Informa Markets και με χορηγό τη Licensing International — συγκέντρωσε στο Λας Βέγκας πάνω από 12.000 εγγεγραμμένους επαγγελματίες.
Κορυφαίοι λιανοπωλητές, κάτοχοι licenses και κατασκευαστές, συζήτησαν στα πλαίσια της Licensing Expo νέες συμφωνίες που θα διαμορφώσουν την αγορά καταναλωτικών αδειοδοτημένων προϊόντων και συνεργασιών τα επόμενα δύο έως πέντε έτη. Όπως ανακοινώθηκε πρόσφατα στη Παγκόσμια Μελέτη Αδειοδότησης 2025 της Licensing International, οι παγκόσμιες πωλήσεις αδειοδοτημένων προϊόντων και υπηρεσιών ξεπέρασαν το 2024 τα 369,6 δισεκατομμύρια δολάρια, από 356,5 δισ. το 2023.
Η έκθεση φιλοξένησε 381 εκθέτες, μεταξύ των οποίων 142 νέες συμμετοχές όπως οι Calm, emoji, FC Barcelona, Roblox και UFC. Περισσότερες από 5.000 καταξιωμένες και αναδυόμενες μάρκες εκπροσωπήθηκαν από τον χώρο της ψυχαγωγίας, του αθλητισμού, της μόδας, των τροφίμων & ποτών, των παιχνιδιών και του art & design. Ιδιοκτήτες σημάτων, πράκτορες αδειοδότησης, αδειοδόχοι και πάροχοι υπηρεσιών που εκπροσωπούν τα μεγαλύτερα ονόματα, όπως Airstream, Coca-Cola, Crayola, Nintendo, NASCAR και LEGO, καθώς και τα μεγαλύτερα κινηματογραφικά στούντιο Warner Bros. Discovery, Paramount, Disney, Hasbro, NBCUniversal, Mattel και Netflix, συναντήθηκαν για να διαπραγματευτούν, να κλείσουν συμφωνίες και να προγραμματίσουν νέες συνεργασίες πνευματικής ιδιοκτησίας κατά τη διάρκεια της έκθεσης — 20-22 Μαΐου 2025.
Διασημότητες όπως οι Mike Tyson, Vanessa Hudgens, Young Dirty Bastard (YDB) και Lil Mr. E του Foo’s Gone Wild έκαναν εμφανίσεις. Το διεθνές κοινό αποτελούσε σχεδόν το 30% του συνόλου των επισκεπτών της έκθεσης, οι εκθέτες προέρχονταν από 30 χώρες, ενώ νέες ευκαιρίες παρουσιάστηκαν σε αγορές όπως η Νότια Ασία, η Αφρική, η Ανατολική Ευρώπη και η Λατινική Αμερική. Μεγάλοι λιανοπωλητές όπως οι Amazon, Dick’s Sporting Goods, H&M, Inditex, Miniso, Pop Mart, Primark, Target και Walmart συμμετείχαν μεταξύ 2.000 επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου, εξειδικευμένων καταστημάτων και αλυσίδων λιανικής.
Ένα ενδιαφέρον πάνελ συζήτησε βασικές ανησυχίες και προκλήσεις σχετικά με την πλοήγηση στο παγκόσμιο περιβάλλον δασμών, παρέχοντας πρακτικές στρατηγικές που αφορούν νομικές λύσεις, εφαρμογή ρητρών προστασίας, καθώς και προσεγγίσεις στη μεταφορά και αποθήκευση προϊόντων.
Μεταξύ των σημαντικών ανακοινώσεων:
– Η Hasbro παρουσίασε την προσθήκη της μικρής Ίβι στους χαρακτήρες της Peppa Pig
– Το Monster Jam αποκάλυψε το νέο φορτηγό Grave Digger Stars & Stripes
– Η Disney ανακοίνωσε την παραγωγή του Toy Story 5, για τα 30 χρόνια του franchise
– Η ταινία Skibidi Toilet θα σκηνοθετηθεί από τον διάσημο Michael Bay
– Η Universal εγκαινίασε το θεματικό πάρκο Epic Universe, το οποίο άνοιξε στο κοινό αυτή την εβδομάδα
Η επόμενη Licensing Expo θα πραγματοποιηθεί στις 19–21 Μαΐου 2026, στο Mandalay Bay Convention Center.
Η Brand Licensing Europe θα πραγματοποιηθεί στο Excel London, Ηνωμένο Βασίλειο, στις 7–9 Οκτωβρίου 2025.
Δείτε βίντεο εδώ.