Online αγορές: 70% των Ελλήνων έχουν κάνει έστω μία

Σύμφωνα με έρευνα της Focus Bari/YouGov που έγινε με τη μέθοδο των τηλεφωνικών συνεντεύξεων σε αντιπροσωπευτικό Πανελλαδικό δείγμα 9.000 ατόμων από τον Ιούλιο έως και τον Οκτώβριο 2025, καλύπτοντας τον συνολικό πληθυσμό της χώρας από 13 έως 74 ετών, 7 στους 10 [70%] έχουν κάνει τουλάχιστον μία online αγορά μέσα στο τελευταίο εξάμηνο.

focus-1Μετά την περίοδο της πανδημίας που εκτόξευσε τις ηλεκτρονικές αγορές στην Ελλάδα, παρατηρείται πλέον παγίωση της εμπειρίας με ολοένα και περισσότερους διαδικτυακούς αγοραστές [+32% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019] σε όλες τις ηλικίες. Μάλιστα, οι ομάδες 45+ ετών εμφανίζουν εκρηκτική αύξηση (η ομάδα των 45-54 ετών 47%, των 55-64 ετών 64% και των 65-74 ετών 79%).

focus-3Όσο για τη γενικότερη χρήση του Διαδικτύου, αυτή πλέον φτάνει στο εντυπωσιακό 97%, αυξημένη κατά 9% σε σχέση με το 2019. Η αύξηση στην Αθήνα είναι +5%, στη Θεσσαλονίκη +8%, ενώ στην Περιφέρεια η διείσδυση του Internet μεγαλώνει εντυπωσιακά, κατά +14%, προσεγγίζοντας πλέον τα μεγέθη των δύο μεγάλων πόλεων.