Η Moose Toys ενισχύει το χαρτοφυλάκιο παιχνιδιών της με την εξαγορά του Bananagrams

Η Moose Toys ανακοίνωσε την εξαγορά του Bananagrams, του εμβληματικού, παγκοσμίως αναγνωρισμένου παιχνιδιού λέξεων.

Με απλούς κανόνες και χαρακτηριστική συσκευασία σε σχήμα μπανάνας, το Bananagrams προσφέρει στιγμιαία διασκέδαση και έντονες λεκτικές “μάχες” — οπουδήποτε και οποτεδήποτε.

Το Bananagrams είναι ένας διαχρονικός τίτλος, που παίζεται από εκατομμύρια ανθρώπους σε περισσότερες από 30 χώρες και 16 γλώσσες. Η εταιρεία που το δημιούργησε, με έδρα το Ρόουντ Άιλαντ, έχει αποκτήσει αφοσιωμένο κοινό χάρη στους απλούς κανόνες, τη γρήγορη ροή, τη μοναδική συσκευασία και τη χειροπιαστή, υψηλής ποιότητας εμπειρία παιχνιδιού.
«Το Bananagrams μοιράζεται τις ίδιες οικογενειακές αξίες με εμάς και ενσαρκώνει όλα όσα πρεσβεύουμε στη Moose. Πρόκειται για ένα πλέον αναγνωρίσιμο brand που φέρνει κοντά ανθρώπους μέσα από τη διασκέδαση και το παιχνίδι — την ίδια φιλοσοφία πίσω από κάθε μας καινοτομία», δήλωσε ο Paul Solomon, CEO και συνιδιοκτήτης της Moose Toys. «Πάντα θαυμάζαμε πώς αυτή η καταπληκτική ομάδα μετέτρεψε μια απλή ιδέα σε παγκόσμιο brand και βλέπουμε τεράστιες δυνατότητες να συνεχίσουμε την κληρονομιά της, στο πλαίσιο της στρατηγικής μας για περαιτέρω ανάπτυξη στην κατηγορία παιχνιδιών.»
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που η Moose Toys αναλαμβάνει το επόμενο κεφάλαιο του Bananagrams», δήλωσε η Rena Nathanson, CEO και συν-εφευρέτρια του Bananagrams. «Πάντα ήμασταν μια μικρή αλλά παθιασμένη ομάδα, αφιερωμένη στο να δημιουργούμε παιχνίδια που φέρνουν χαρά, γέλιο και σύνδεση. Η Moose μοιράζεται αυτό το πάθος και δεν θα μπορούσαμε να φανταστούμε καλύτερο συνεργάτη για να συνεχίσει αυτό που ξεκινήσαμε και να φτάσει το Bananagrams σε ακόμα περισσότερες οικογένειες παγκοσμίως.»

Η εξαγορά αυτή ενισχύει την ήδη εντυπωσιακή πορεία της Moose στην κατηγορία των παιχνιδιών. Μέσα σε μόλις τρία χρόνια από τη δημιουργία της Games Division, η εταιρεία έχει αναπτύξει δραστηριότητα άνω των $100 εκατομμυρίων, μέσω εξαγορών, αδειών, παγκόσμιων συνεργασιών και νέων προϊόντων. Η επιτυχία πρωτότυπων brands όπως τα Little Live Pets, Magic Mixies και Shopkins αποδεικνύει την ικανότητα της Moose να δημιουργεί και να αναπτύσσει καινοτόμα brands σε παγκόσμια κλίμακα. Η εξαγορά του Bananagrams προσφέρει συναρπαστική ευκαιρία για επιτάχυνση της ανάπτυξης, με παράλληλη διατήρηση της ποιοτικής ταυτότητας της εταιρείας.