Αποκριάτικα: Η ελληνική Αποκριά ως καθαρός επιταχυντής τζίρου στο toy retail

Στην ελληνική αγορά παιχνιδιών, υπάρχουν ελάχιστες εποχικότητες που έχουν την ικανότητα να μεταμόρφωσουν τον ρυθμό αγορών τόσο έντονα και τόσο απότομα, όσο η Αποκριά.

Υπάρχουν περίοδοι που «σπρώχνουν» τον τζίρο. Υπάρχουν περίοδοι που βοηθούν να κρατηθεί μια ροή. Και υπάρχουν περίοδοι που λειτουργούν σαν πραγματικό booster injection — σαν αυτό το ξαφνικό κύμα που μέσα σε δύο εβδομάδες μπορεί να μετατρέψει stock σε άμεση ρευστότητα και να χρηματοδοτήσει ουσιαστικά την επόμενη φάση παραγγελιών της χρονιάς. Η Αποκριά ανήκει στην τρίτη κατηγορία. Είναι μια μικρή «χειμερινή Black Friday» — αλλά με εντελώς διαφορετική ψυχολογία αγοραστή.

Η Αποκριά στην Ελλάδα – σε αντίθεση με άλλες εποχικές κατηγορίες – δεν είναι απλώς μία περίσταση με «ανάλαφρη» ζήτηση. Είναι μία περίοδος που κάθε χρόνο δημιουργεί μια απότομη, συμπυκνωμένη κορύφωση αγορών, η οποία επηρεάζει το cashflow ολόκληρου του πρώτου τριμήνου. Για έναν retail buyer, για έναν προμηθευτή, για έναν ιδιοκτήτη toy store, η Αποκριά δεν είναι μια διασκεδαστική περίσταση. Είναι ένα εμπορικό εργαλείο, και μάλιστα ένα εργαλείο με δική του γλώσσα, δικό του χρονισμό και δικό του margin model. Σε αντίθεση με την περίοδο των Χριστουγέννων — που έχει τεράστιο προγραμματισμό, deliberation, λίστες, οργανωμένα budgets οικογενειών και παραγγελίες από πολύ νωρίς — η Αποκριά είναι παρορμητική, π.χ. «θέλω κάτι τώρα, σήμερα, για το πάρτυ της τάξης, για την σχολική παρουσίαση, για το παιδικό που το ανακοίνωσαν πριν 24 ώρες». Είναι μια ζήτηση που δεν είναι χτισμένη πάνω σε πολυήμερη απόφαση, αλλά μια αγορά αιφνίδια. Και αυτή η φύση τής δίνει δύο κρίσιμα components για τον retailer: 1) υψηλό impulse, 2) υψηλό elastic revenue.

Αν ρωτήσεις έναν καταναλωτή «τι είναι η Αποκριά;» θα σου πει: στολές, μάσκες, καπέλα, αξεσουάρ. Αν ρωτήσεις όμως έναν επιτυχημένο retailer, θα σου πει: conversion window που κλείνει σε 15 μέρες και χρειάζεται planning 90 μέρες νωρίτερα.

Η Αποκριά ως retail engine

Η σωστή ανάγνωση της αποκριάτικης αγοράς δεν είναι «τι πουλάμε». Είναι «πώς πουλάμε την εικόνα». Γιατί στην Αποκριά, το προϊόν είναι η εικόνα του παιδιού — το concept που θέλει να προβάλει. Η στολή είναι μόνο το κεντρικό στοιχείο. Οι λεπτομέρειες είναι το margin. Το παιδί δεν θέλει απλώς «να ντυθεί πειρατής». Θέλει να μοιάζει με έναν συγκεκριμένο φανταστικό πειρατή, με το σωστό σπαθί, με το σωστό eye-patch, με το σωστό facepaint. Η αγορά αυτής της κατηγορίας είναι, στην ουσία της, αγορά «σκηνικού» και αυτό αλλάζει ριζικά τον τρόπο που πρέπει να προσεγγίσει την κατηγορία ένας toy retailer.

Το λάθος που κάνουν πολλά συμβατικά καταστήματα είναι ότι πιστεύουν πως η βασική αξία της Αποκριάς προέρχεται από τον όγκο πωλήσεων στολών. Ναι — η στολή είναι αυτό που δίνει τα λίτρα του τζίρου. Αλλά όχι — δεν είναι εκεί που βρίσκεται η καλύτερη απόδοση ανά μονάδα. Το πραγματικό margin βρίσκεται στα μικρά συνοδευτικά, στο upsell των λεπτομερειών. Εκεί είναι το προστιθέμενο επιχειρηματικό οξυγόνο.

Ο Έλληνας retailer που αντιμετωπίζει την Αποκριά σαν «πάμε να έχουμε stock» χάνει το παιχνίδι πριν καν ανάψει ο Φεβρουάριος. Ο retailer που την αντιμετωπίζει ως show, ως retail theatre, ως pop-up σκηνικό μέσα στο κατάστημα, χτίζει value, γιατί όταν αγοράζεται η εικόνα — όχι το item — το μυαλό του πελάτη δέχεται εύκολα προσθήκες. Με άλλα λόγια: η Αποκριά είναι ένα λιανεμπορικό «performance». Και είναι ευκαιρία για scaling value, όχι για στοκάρισμα προϊόντων.

Τι σημαίνει αυτό σε πρακτικό επίπεδο

Σημαίνει ότι ο ιδιοκτήτης πρέπει να οργανώσει την αποκριάτικη ζώνη του καταστήματος ώστε ο καταναλωτής να μην «ψάχνει» — αλλά να «ζει» μέσα στη λύση. Η στολή δεν πρέπει να βρίσκεται μόνη της, αλλά γύρω της να υπάρχουν ακριβώς αυτά που αυξάνουν το AOV (average order value). Το παιδί δεν θα σκεφτεί μόνο του «θέλω και face paint», αν όμως το δει μαζί με τη στολή θα το αγοράσει. Η Αποκριά λειτουργεί με priming psychology. Αυτό σημαίνει: «σου δείχνω την εικόνα ολοκληρωμένη, και η εικόνα σου φαίνεται φυσική και αναπόφευκτη, άρα αγοράζεις το σύνολο». Αυτό είναι το μυστικό του πραγματικού αποκριάτικου retail optimization.

Και αυτό δεν είναι θεωρία, αφού έχει επαληθευθεί από δεκάδες πραγματικούς μετρήσιμους δείκτες από διεθνείς retailers. Η πιο ισχυρή απόδειξη είναι το impulse. Στην Αποκριά, το impulse είναι θεμελιώδες μοντέλο κατανάλωσης. Στις στολές είναι πιο περιορισμένο, αφού πολλά παιδάκια ξέρουν περίπου τι θέλουν, στα αξεσουάρ όμως υπάρχει εκρηκτική impulse απόφαση, κάτι που σημαίνει ότι ο retailer πρέπει να «πριμοδοτεί» την πρόσθετη πώληση. Όχι με προωθητικές ενέργειες εκπτώσεων — αλλά με visual language. Με retail theatre. Με proximity.

Γιατί η Αποκριά είναι η #2 εποχικότητα μετά τα Χριστούγεννα

Αν βάλεις κάτω τις δύο περιόδους, η Αποκριά έχει λιγότερο συνολικό τζίρο — αλλά έχει πιο καθαρό cashflow effect. Τα Χριστούγεννα έχουν long-tail. Έχουν παραγγελίες, προκρατήσεις, αγορές που ξεκινούν από αρχές Δεκεμβρίου. Η Αποκριά όμως είναι συμπυκνωμένη χρονικά και ψυχολογικά, γεγονός που την καθιστά ένα απίστευτο εργαλείο liquidity. Με άλλα λόγια, η Αποκριά είναι αυτό που λέμε: «την προλαβαίνεις ή δεν την προλαβαίνεις». Δεν υπάρχει μεσαία κατάσταση. Δεν υπάρχει «λίγο».

Και το άλλο σημαντικό στοιχείο: η Αποκριά ενεργοποιεί αγορές σε ηλικίες που δεν κινούν τόσο τον Δεκέμβριο. Για παράδειγμα, στο tween segment (10–12), ένα παιδί μπορεί τα Χριστούγεννα να μη ζητήσει συγκεκριμένα παιχνίδι — μπορεί να ζητήσει κάρτες, gadgets, ρούχα, mobile accessories. Αλλά στην Αποκριά, ένα tween επιστρέφει στη σφαίρα «ρόλου» και «χαρακτήρα». Η Αποκριά αγγίζει ξανά τη φαντασία — όχι την χρησιμότητα. Και αυτό αυξάνει την ευκαιρία cross-merchandising.

Τα trends της εποχής (και γιατί πρέπει να δίνουν warning στον προμηθευτή)

Η εποχή του TikTok έχει αλλάξει την φύση του demand formation. Παλιά, ένα trend ήταν αποτέλεσμα επιρροής μιας ταινίας, μιας σειράς, ενός βιβλίου. Τώρα μπορεί ένα video 7 δευτερολέπτων ενός άγνωστου creator ξαφνικά να γίνει viral. Αυτό σημαίνει ότι οι classic IPs εξακολουθούν να έχουν αξία — αλλά η αιχμή μπορεί να σχηματιστεί σε πολύ μικρότερο χρονικό ορίζοντα. Δεν θέλουμε να πούμε ότι ο retailer πρέπει να «κυνηγάει» το κάθε meme, οφείλει ωστόσο να είναι ικανός να εντοπίσει το early signal — όχι όταν έχει ήδη κορυφωθεί, αλλά όταν αρχίζει να φουσκώνει.

Στην ελληνική αγορά, αυτό έχει ένα ακόμα πιο ενδιαφέρον twist. Επειδή το supply chain των στολών έχει συνήθως lead time μεγαλύτερο από 30 ημέρες για replenishment στα καταστήματα, αυτό σημαίνει ότι το «να προλάβεις» δεν σημαίνει «μετράω likes». Σημαίνει «είμαι ήδη φορτωμένος πριν συμβεί το spike». Αυτό είναι καθαρά στρατηγική logistics risk management και πρέπει να γίνει αντιληπτό από τον retailer όχι σαν «υπόθεση τύχης» αλλά ως deliberate business planning.

Η αξία του αξεσουάρ ως revenue multiplier

Είναι από τα πιο παλιά αλλά πιο αληθινά επιχειρηματικά μοντέλα: ο πελάτης αγοράζει το κεντρικό προϊόν μια φορά — αλλά αγοράζει τα μικρά εξαρτήματα πολλές φορές. Στην Αποκριά αυτό είναι κυριολεκτικά νόμος. Η στολή είναι η αφορμή, τα υπόλοιπα είναι το margin. Κάθε καλό toy store που το αντιλαμβάνεται αυτό, δεν πουλάει στολές, αλλά ολοκληρωμένη εμφάνιση. Και όταν η εμφάνιση είναι το προϊόν, τότε το AOV ανεβαίνει αυτόματα. Αυτό είναι αναγνώριση της πραγματικής επιθυμίας του παιδιού και όχι «sales trick». Τα παιδιά βλέπουν τον εαυτό τους μέσα στην Αποκριά όχι σαν προϊόν, αλλά σαν χαρακτήρα. Και αυτό σημαίνει ότι δεν αγοράζουν «ρούχο» — αγοράζουν «ταυτότητα». Άρα, κάθε μικρή λεπτομέρεια που ενισχύει την ταυτότητα είναι επιθυμητή.

Εδώ κρύβεται το πιο σημαντικό μυστικό για τον retailer: τα «φθηνά» items είναι οι πιο ισχυρές μηχανές κέρδους. Μια στολή μπορεί να αποφέρει ένα margin Χ, αλλά πέντε μικρά αξεσουάρ μπορούν να αποφέρουν συνολικά περισσότερο. Όμως το σημαντικό είναι ότι αυτά τα mini-add-ons δεν μοιάζουν σαν «έξοδα» στο μυαλό του πελάτη, παρά σαν «βελτίωση». Αυτό είναι το είδος ψυχολογίας που δημιουργεί προστιθέμενη αξία χωρίς να απαιτεί εκπαίδευση του καταναλωτή.

Το κατάστημα πρέπει να μοιάζει με σκηνή, και αυτό είναι το σημείο που διαχωρίζει τον απλό shopkeeper από τον σοβαρό retailer. Στην Αποκριά η διάταξη του καταστήματος πρέπει να λειτουργεί σαν εμπειρία και το visual merchandising να διαθέτει αφηγηματική συνοχή. Η στολή του cowboy να βρίσκεται δίπλα στο σωστό τουφέκι «παιχνίδι», δίπλα στο σωστό bandana, δίπλα στο facepaint palette που μοιάζει με «χώμα και σκόνη», και όχι απλώς να πλασάρεται μαζί με ένα random πακετάκι make-up. Η επιτυχία βρίσκεται στην οπτική συνέχεια που δημιουργεί αίσθηση χαρακτήρα.

Με άλλα λόγια: η Αποκριά είναι retail performance. Όχι stock display.

Συμπέρασμα

Για τον Έλληνα retailer παιχνιδιών η Αποκριά δεν είναι μια «δευτερεύουσα» περίοδος. Είναι ένα μικρό, συμπυκνωμένο, ισχυρό εργαλείο που μπορεί να δημιουργήσει καθαρή ρευστότητα μέσα σε λίγες ημέρες — και να χρηματοδοτήσει την επόμενη φάση παραγγελιών για την άνοιξη και το early summer. Το κατάστημα που θα την προσεγγίσει ως απλή κατηγορία προϊόντων θα πάρει «σίγουρα» έναν τζίρο. Αλλά αυτός ο τζίρος δεν είναι κέρδος — είναι απλώς ροή. Το κατάστημα που θα την προσεγγίσει ως σκηνή, ως show, ως εμπειρία, θα είναι αυτό που θα βγει πραγματικά κερδισμένο.

Δεν κερδίζει το κατάστημα με τις περισσότερες στολές. Κερδίζει αυτό με την πιο ολοκληρωμένη εικόνα. Κερδίζει αυτό που δεν πουλάει ρούχα, αλλά ταυτότητες. Κερδίζει αυτό που δεν βλέπει «προϊόν» — αλλά ρόλο. Και σε μια εποχή όπου το παιδί έχει αμέτρητες πηγές επιρροής, το κατάστημα που μπορεί να μετατρέψει μια απλή επιλογή σε μια ολοκληρωμένη εικόνα, θα είναι εκείνο που θα «κερδίσει» την Αποκριά — φέτος, και κάθε χρόνο.

toymaster-margin

ΤΟ TOYMASTER ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ

Ας περάσουμε όμως να δούμε ορισμένους κωδικούς που ξεχωρίσαμε για εσάς σε στολές και αξεσουάρ.

1. ΣΤΟΛΕΣ
Ακολουθεί ένα μικρό δείγμα από την τεράστια ποικιλία που μπορείτε να βρείτε σε αποκριάτικες στολές στους προμηθευτές χονδρικής. Υπάρχει μεγάλη ποικιλία για όλα τα μεγέθη, ηλικίες και γούστα.

toymaster-doghsΣΤΟΛΗ ΔΟΓΗ ΤΗΣ ΒΕΝΕΤΙΑΣ
Αποκριάτικη στολή που αποτελείται από κάπα, σακάκι, παντελόνι και καπέλο. Είναι φτιαγμένη από βελούδο, με διακοσμητικές χρυσές τρέσες και λεπτομέρειες εμπνευσμένες από την εποχή της Αναγέννησης. Ιδανική για θεατρικές παραστάσεις, ιστορικά δρώμενα και καρναβάλια με μεσαιωνικό ή βενετσιάνικο θέμα.
Μέγεθος: One Size που αντιστοιχεί σε Μεγέθη Ενηλίκων L / XL.
Διάθεση: Stamco

toymaster-t-rexGREAT PRETENDERS ΣΤΟΛΗ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΣ T-REX
Ετοιμαστείτε για προϊστορικές περιπέτειες με τη στολή δεινόσαυρου T-Rex από την Great Pretenders. Σχεδιασμένη για τους πιο τολμηρούς μικρούς εξερευνητές, αυτή η ολόσωμη στολή σε χρώμα ανοιχτό πράσινο είναι γεμάτη…dino-δύναμη!
Διαθέτει φερμουάρ μπροστά για εύκολη τοποθέτηση και αφαίρεση, ώστε να μεταμορφώνεστε γρήγορα στον βασιλιά των δεινοσαύρων. Η εντυπωσιακή ουρά του πέφτει επιβλητικά στην πλάτη και είναι διακοσμημένη με μεταλλικές πράσινες αιχμές για επιπλέον στιλ που… αφήνει το αποτύπωμά του!
Το λούτρινο κεφάλι του T-Rex εφαρμόζει άνετα, με απίστευτες λεπτομέρειες όπως μεγάλα μάτια και τρομερά δόντια, δίνοντας ζωντάνια στη δεινοσαυρική σας εμφάνιση.
Διάθεση: Τσιρώνης

toymaster-spider-manΕΠΙΣΗΜΗ ΣΤΟΛΗ SPIDERMAN DELUXE

Ο Spider-Man είναι ο αγαπημένος ήρωας των παιδιών και τις Απόκριες. Η εταιρεία Rubie’s σχεδιάζει και κατασκευάζει αυτή την κορυφαίας ποιότητας και εφαρμογής deluxe στολή για τις Απόκριες αλλά και για παιχνίδι όλο τον χρόνο! Η ολόσωμη φόρμα διαθέτει φουσκωτούς μύες και κουκούλα, για μία απόλυτα ρεαλιστική απεικόνιση του ήρωα. Διατίθεται σε διάφορα μεγέθη για παιδιά αλλά και ενήλικες.
Η εταιρεία Β. Χριστακόπουλος Α.Ε.Γ.Ε.Ε. διαθέτει αποκλειστικώς τις μοναδικές επίσημες στολές ηρώων της Marvel από την εταιρεία Rubie’s.
Διάθεση: Χριστακόπουλος Α.Ε.Γ.Ε.Ε. 

toymaster-varonosΣΤΟΛΗ ΒΑΡΩΝΟΥ

Αποκριάτικη στολή που αποτελείται από σακάκι, παντελόνι, γιλέκο και ζαμπό. Είναι φτιαγμένη από βελούδο και διακοσμημένη με χρυσές τρέσες και δαντέλες, για μια αυθεντική αριστοκρατική εμφάνιση του 18ου αιώνα. Κομψή και εντυπωσιακή, εμπνευσμένη από την αριστοκρατική μόδα του 18ου αιώνα, ιδανική για θεατρικές παραστάσεις, καρναβάλια και ιστορικά events.
Μέγεθος: One Size που αντιστοιχεί σε Μεγέθη Ενηλίκων L / XL.
Διάθεση: Stamco

toymaster-mona-lisaΣΤΟΛΗ MONA LISA

Αυτή η πρωτότυπη στολή είναι κατασκευασμένη από ελαφρύ, αφρώδες υλικό το οποίο επιτρέπει την ελευθερία κινήσεων και αναπαριστά τον κορυφαίο πίνακα του Λεονάρντο ντα Βίντσι. Είναι ιδανικό για παιδιά και μεγάλους που θέλουν μία εύκολη, άνετη και οικονομική λύση που θα προκαλέσει άφθονο γέλιο! Η εταιρεία Β. Χριστακόπουλος Α.Ε.Γ.Ε.Ε. έχει σχεδιάσει μία μεγάλη συλλογή στολών από αφρώδες υλικό σε εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιμές.
Διάθεση: Χριστακόπουλος Α.Ε.Γ.Ε.Ε.

toymaster-magissaGREAT PRETENDERS ΣΤΟΛΗ ΜΑΓΙΣΣΑΣ ΜΕ ΜΩΒ ΚΑΠΕΛΟ

Η εταιρεία Great Pretenders παρουσιάζει την πιο εντυπωσιακή στολή μάγισσας. Ένα κοστούμι που συνδυάζει μυστήριο και κομψότητα, ιδανικό για μικρές μαγισσούλες που λατρεύουν τη μεταμφίεση.
Το φόρεμα σε βαθύ μωβ χρώμα, εμπνευσμένο από τις σκιές του λυκόφωτος, είναι διακοσμημένο με λαμπερά σχέδια ιστού αράχνης που αντανακλούν το φως σαν φεγγαρόφωτο. Η φαρδιά του φούστα κουνιέται μαγευτικά σε κάθε βήμα, χαρίζοντας κίνηση και ατμόσφαιρα μυστηρίου.
Το σετ ολοκληρώνεται με το μυτερό καπέλο, στολισμένο με αραχνούλες, για αληθινά μαγικά ξόρκια και περιπέτειες κάτω από το φως του φεγγαριού.
Φροντίδα: Πλύσιμο στο πλυντήριο σε χαμηλή θερμοκρασία, χωρίς χλώριο. Στέγνωμα σε σκιά, σίδερο σε χαμηλή θερμοκρασία.
Διάθεση: Τσιρώνης 

toymaster-vasilissaΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΤΩΝ

Για υποψήφιες… πειρατίνες προορίζεται η στολή που σας παρουσιάζουμε και η οποία προσφέρεται από την εταιρεία Fun Fashion, Ν. Γιανναδάκης & ΣΙΑ ΕΠΕ και η οποία δραστηριοποιείται από το 1990 στην παραγωγή πρωτότυπων αποκριάτικων κοστουμιών.
Είναι διαθέσιμη για ηλικίες από 6 μέχρι 14 ετών. Περιλαμβάνει φόρεμα με γιακά, γκέτες και καπέλο, ενώ από την ίδια εταιρεία μπορείτε ακόμα να βρείτε στολές για αγόρια, κορίτσια και ενήλικες σε μεγάλη ποικιλία.
Διάθεση: Fun Fashion 

toymaster-maimoudakiΣΤΟΛΗ ΜΠΕΜΠΕ ΜΑΪΜΟΥΔΑΚΙ

Από την Carnavalista, brand name της γνωστής μας Τσαγκογέωργας, έρχεται η στολή μπεμπέ Μαϊμουδάκι που σας παρουσιάζουμε και η οποία περιέχει ολόσωμη φόρμα, αξεσουάρ κεφαλής και ουρά.
Το κιβώτιο περιέχει 24 τεμάχια και ανήκει στα πάμπολλα αποκριάτικα που μπορείτε να ανακαλύψετε στην τεράστια συλλογή της Τσαγκογέωργας σε αποκριάτικα, με στολές, καπέλα, περούκες, μάσκες, γυαλιά, αποκριάτικα αξεσουάρ ένδυσης, αποκριάτικα παιχνίδια, μακιγιάζ- βαφές, εξοπλισμό καρναβαλιού και χαρταετούς.
Διάθεση: Τσαγκογέωργας 

2. ΑΞΕΣΟΥΑΡ
Οι απόκριες είναι βέβαια και ο παράδεισος των κάθε λογής αξεσουάρ. Περούκες, διακοσμητικά, σερπαντίνες, καπέλα, καρτέλες με σετάκια διαφόρων ειδών είναι μερικά μόνο από όσα σας περιμένουν να τα ανακαλύψετε για τους πελάτες σας!

toymaster-stoickSTOICK SET COSPLAY

Η εταιρεία Alegro Wigs κατασκευάζει από το 1979 περούκες κατά παραγγελία για το θέατρο, τον κινηματογράφο, τα πάρτι, την καθημερινότητα. Οι περούκες της χτενίζονται, λούζονται και αντέχουν για χρόνια. Έχουν ευρύχωρη ελαστική βάση, εφαρμόζουν τέλεια και μένουν στη θέση τους για όσες ώρες χρειαστεί. Αποτελούν ιδανική επιλογή για παραστάσεις θεάτρου ή χορού, αλλά για μια εντυπωσιακή μεταμφίεση.
Εδώ σας παρουσιάζουμε ένα σετ με περούκα, γενειάδα και φρύδια για cosplay του θρυλικού χαρακτήρα Stoick από τη διάσημη ταινία κινουμένων σχεδίων How To Train Your Dragon.
Διάθεση: Alegro Wigs

toymaster-peroukaΠΕΡΟΥΚΕΣ MASKARATA

Η εταιρεία Maskarata διαθέτει και πολύ όμορφες περούκες σε διάφορα μεγέθη και χρώματα, όπως τη γαλάζια που σας παρουσιάζουμε εδώ. Μπορείτε επίσης να ανακαλύψετε, ανάμεσα στους 2.500 και πλέον κωδικούς της, γυναικεία καπέλα, κομφετί, χαρταετούς, μάσκες και διάφορα άλλα αξεσουάρ για τις Απόκριες.
Διάθεση: Maskarata

toymaster-commandoΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΗ ΚΑΡΤΕΛΑ COMMANDO

Τα παιδιά που θέλουν να θυμίζουν commando στις Απόκριες στο στιλ του CounterStrike Condition Zero σίγουρα θα εκτιμήσουν αυτήν εδώ την καρτέλα που προσφέρει όλα τα απαραίτητα για μια επιτυχημένη μεταμφίεση με το ανάλογο storytelling!
Διάθεση: Kokora

toymaster-kapelaΚΑΠΕΛΑ ΜΑΓΙΣΣΑΣ

Για υποψήφιες μαγισσούλες προορίζονται τα καπέλα που σας παρουσιάζουμε εδώ, τα οποία προσφέρονται σε μέγεθος 38 Χ 32 εκ. και θα τα βρείτε σε μια μεγάλη ποικιλία χρωμάτων. Προέρχονται από την εταιρεία Carnavalista και μπορείτε να κάνετε ελάχιστη παραγγελία 12 τεμαχίων.
Διάθεση: Τσαγκογέωργας

toymaster-diakosmhtikaΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΑ ΤΟΙΧΟΥ

Υπέροχα αποκριάτικα διακοσμητικά τοίχου σε χρυσό και ασημί χρώμα για τον στολισμό των ημερών. Τα βρήκαμε στο Big Store όπου μπορεί κανείς να βρει επίσης μεγάλη ποικιλία σε γιρλάντες, ντισκομπάλες, στολές παιδιών και ενηλίκων, περούκες, μάσκες κ.λπ.
Διάθεση: Big Store 

toymaster-etaireies-apokriatika