Η οραματίστρια Επικεφαλής Αδειοδοτήσεων Pam Kaufman αποχωρεί από την Paramount

Η Pam Kaufman, βετεράνος της Paramount που μετέτρεψε το τμήμα καταναλωτικών προϊόντων του στούντιο σε μια εμπορική δύναμη λιανικής αξίας 7 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αποχωρεί από την εταιρεία έπειτα από σχεδόν τρεις δεκαετίες παρουσίας.

Η Kaufman κατείχε πρόσφατα τη θέση της προέδρου και διευθύνουσας συμβούλου διεθνών αγορών και παγκόσμιων καταναλωτικών προϊόντων, όπου είχε την εποπτεία της αδειοδότησης, του στρατηγικού σχεδιασμού franchises, των λιανικών πωλήσεων και της ανάπτυξης των εμπορικών σημάτων σε έξι ηπείρους. Η θητεία της αναγνωρίζεται ευρέως ως καθοριστική για την ανάδειξη της Paramount σε ηγετική δύναμη στον παγκόσμιο τομέα των αδειοδοτήσεων.

Η Kaufman ξεκίνησε την καριέρα της στο Nickelodeon το 1997, ως η πρώτη Chief Marketing Officer του καναλιού, λανσάροντας franchises δισεκατομμυρίων όπως SpongeBob SquarePants, Teenage Mutant Ninja Turtles, JoJo Siwa και PAW Patrol.
Με βάση αυτή την επιτυχία, το 2018 της ανατέθηκε η ηγεσία του νεοσύστατου παγκόσμιου τμήματος καταναλωτικών προϊόντων της Paramount, το οποίο για πρώτη φορά κάλυπτε ολόκληρο το εταιρικό χαρτοφυλάκιο των Nickelodeon, MTV, Comedy Central και Paramount Pictures.

Μέχρι το 2021, ο ρόλος της επεκτάθηκε σε πρόεδρο παγκόσμιων καταναλωτικών προϊόντων και εμπειριών, και έναν χρόνο αργότερα ανέλαβε και τη συνολική εποπτεία των διεθνών δραστηριοτήτων της Paramount. Καθ’ όλη τη διάρκεια αυτών των επεκτάσεων, η αδειοδότηση παρέμεινε στο επίκεντρο της στρατηγικής της.

Σε ένα αποχαιρετιστήριο υπόμνημα προς το προσωπικό με τίτλο «I’ve had the slime of my life» («Έζησα τη “slime” της ζωής μου» — λογοπαίγνιο με το χαρακτηριστικό πράσινο slime του Nickelodeon και τη λέξη time), η Kaufman έκανε έναν απολογισμό της καριέρας της:
«Μαζί δημιουργήσαμε franchises δισεκατομμυρίων», έγραψε. «Μετατρέψαμε έναν κίτρινο θαλάσσιο σπόγγο σε παγκόσμιο είδωλο. Αποκτήσαμε και αναζωογονήσαμε το franchise των Teenage Mutant Ninja Turtles, κάναμε το Emily in Paris ένα απαραίτητο lifestyle brand και χτίσαμε το PAW Patrol ως κορυφαίο εμπορικό σήμα για προσχολικά παιδιά».

Η αποχώρηση της Kaufman έρχεται σε μια περίοδο μαζικών αποχωρήσεων στελεχών στην Paramount, μετά την εξαγορά της από τη Skydance. Με τα σχεδόν ασυναγώνιστα επιτεύγματά της στον χώρο των αδειοδοτήσεων, είναι σχεδόν βέβαιο πως σύντομα θα μάθουμε τον επόμενο σταθμό της καριέρας της.