Ελληνικό Ηλεκτρονικό Εμπόριο Παιχνιδιών: Μέγεθος Αγοράς & Ανάπτυξη

Ενδιαφέροντα στοιχεία ως προς τα Έσοδα από eCommerce ανά Έτος & τον Ετήσιο Ρυθμό Ανάπτυξης προκύπτουν από τις έρευνες της εταιρείας ECDB, η οποία δημιουργήθηκε από τα στελέχη (στη φωτό) για διάστημα 32 ετών της Statista Friedrich Schwandt και Hubert Jakob.

Σύμφωνα με αυτά, η ελληνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου παιχνιδιών παρήγαγε έσοδα eCommerce 218 εκατ. δολαρίων ΗΠΑ το 2024, αντανακλώντας ρυθμό ανάπτυξης 10–15% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Οι προβλέψεις για το 2025 δείχνουν ότι η αγορά eCommerce κατευθύνεται προς περαιτέρω αύξηση 15–20%.

Στην ελληνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου παιχνιδιών, τα μηνιαία έσοδα τον Αύγουστο του 2025, οπότε σημειώνεται η τελευταία καταγραφή από την ECDB, ήταν 20 εκατ. δολάρια ΗΠΑ. Ο μεγαλύτερος λιανέμπορος eCommerce στην αγορά είναι το e-jumbo.gr, με online έσοδα 15 εκατ. δολαρίων το 2024. Τα έσοδά του αυξήθηκαν κατά 10–15% το 2024.

Το 2024, το ποσοστό προσθήκης στο καλάθι (add-to-cart rate), πάντοτε για την ελληνική αγορά, ήταν 12,0–12,5%, ενώ το ποσοστό εγκατάλειψης καλαθιού (cart abandonment rate) ήταν 74,5–75,0%.

Κατά συνέπεια, τα στοιχεία της εταιρείας δείχνουν μια μεγάλη ανάπτυξη στο ελληνικό ηλεκτρονικό εμπόριο παιχνιδιών, κάτι που αντανακλάται και στην αύξηση των ιστοσελίδων, τόσο των προορισμένων για λιανική όσο και για b2b πώληση, στο ελληνικό διαδικτυακό τοπίο, καθώς και στη διαρκή ποιοτική αναβάθμισή τους.