Lego: Τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου του 2025

Η δανέζικη κατασκευάστρια παιχνιδιών Lego δήλωσε την Τετάρτη ότι οι πωλήσεις της στο πρώτο εξάμηνο αυξήθηκαν κατά 12%, φτάνοντας σε ιστορικό ρεκόρ και συγκεκριμένα στα 34,6 δισ. δανέζικες κορώνες (5,43 δισ. δολάρια), καθώς οι συνεργασίες με άλλα μεγάλα brands, όπως η Formula One και το Jurassic Park, τη βοήθησαν να ξεπεράσει τους ανταγωνιστές της.

«Η αγορά παιχνιδιών έχει επιστρέψει σε ανάπτυξη φέτος, αλλά εμείς κινούμαστε ταχύτερα και κερδίζουμε μερίδιο αγοράς», δήλωσε σε συνέντευξη ο διευθύνων σύμβουλος της Lego, Niels Christiansen, προσθέτοντας ότι η ευρύτερη αγορά παιχνιδιών αυξήθηκε σχεδόν κατά 7%.

Η Lego κατέγραψε ανάπτυξη σε όλες τις αγορές της, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, όπου είχε αντιμετωπίσει προκλήσεις τα τελευταία χρόνια.

Συνεργασίες με brands όπως Formula One, Fortnite και Jurassic Park βοήθησαν στην τόνωση των πωλήσεων σε διαφορετικά τμήματα καταναλωτών, ανέφερε ο Christiansen.

Τα λειτουργικά κέρδη για το πρώτο εξάμηνο αυξήθηκαν κατά 10% στα 9 δισ. κορώνες, υποστηριζόμενα από το παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής της Lego, το οποίο περιλαμβάνει έξι εργοστάσια σε Δανία, Ουγγαρία, Τσεχία, Μεξικό, Κίνα και Βιετνάμ.

«Η λογική που εφαρμόζουμε είναι να παράγουμε το προϊόν όσο το δυνατόν πιο κοντά στους καταναλωτές», είπε ο Christiansen, προσθέτοντας ότι η εταιρεία κατάφερε να διαχειριστεί τις επιπτώσεις των δασμών.

Η Lego επεκτείνει τη μεγαλύτερη μονάδα παραγωγής της στο Μοντερέι του Μεξικό, καθώς επίσης και τη μονάδα στην Ουγγαρία, ενώ η κατασκευή ενός νέου εργοστασίου στις ΗΠΑ, στη Βιρτζίνια, αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2027. Ο Christiansen τόνισε ότι το εργοστάσιο της Βιρτζίνιας σχεδιάστηκε για μελλοντική ανάπτυξη και όχι ως αντίδραση στους δασμούς.

Οι πωλήσεις στις ΗΠΑ αυξήθηκαν με διψήφιο ρυθμό, με τον Christiansen να σημειώνει ότι η τοπική αγορά παιχνιδιών έχει επιστρέψει σε υψηλότερα επίπεδα ανάπτυξης από ό,τι τα προηγούμενα χρόνια.

Η οικογενειακή εταιρεία λάνσαρε 314 νέα σετ κατασκευών σε αριθμό-ρεκόρ κατά το πρώτο εξάμηνο του 2025 και διευρύνει τη βάση των καταναλωτών της μέσω συνεργασιών με μάρκες όπως οι Bluey και One Piece. Μια συνεργασία με τα Pokémon αναμένεται να κάνει πρεμιέρα το 2026.