Η Kids Industries αποκαλύπτει ότι το fandom είναι οικογενειακή υπόθεση

Νέα έρευνα από την εξειδικευμένη στο οικογενειακό μάρκετινγκ Kids Industries (KI) αποκαλύπτει ότι το fandom δεν είναι πλέον μια ατομική υπόθεση.

Στις μέρες μας, οι οικογένειες δεν καταναλώνουν απλώς περιεχόμενο μαζί – το μοιράζονται ενεργά, το διαμορφώνουν και το διαδίδουν σε μια συνεχώς διευρυνόμενη γκάμα κατηγοριών.
Σε μια μεγάλη μελέτη σε Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ με 2.000 συμμετέχοντες, η εταιρεία, με βάση την ανάλυση των δεδομένων, διαπίστωσε ότι:
• Το 75% των οικογενειών μοιράζονται ενεργά στιγμές fandom
• Μόνο το 1% των γονέων δηλώνει ότι πάντα εκείνοι εισάγουν νέα fandoms – στο 89% των οικογενειών, η ανακάλυψη είναι είτε κοινή είτε καθοδηγείται από τα παιδιά
• Οι οικογένειες που μοιράζονται fandoms είναι σημαντικά πιο πιθανό να αγοράσουν εμπορεύματα, να συμμετάσχουν διαδικτυακά και να προτείνουν μάρκες σε άλλους

Αυτές οι «fandom οικογένειες» είναι πιο δραστήριες σε κάθε σημείο επαφής. Σε σύγκριση με παιδιά που είναι φαν μόνα τους, οι οικογένειες που συμμετέχουν από κοινού:
• Έχουν 33% περισσότερες πιθανότητες να παρακολουθούν επίσημες σειρές και ταινίες
• Έχουν 18% περισσότερες πιθανότητες να παίζουν με παιχνίδια ή επιτραπέζια
• Έχουν 16% περισσότερες πιθανότητες να φορούν ρούχα με εμπορικά σήματα
• Έχουν 5% περισσότερες πιθανότητες να παρευρίσκονται σε ζωντανές διοργανώσεις διαφόρων brands

Ο Gary Pope, CEO και συνιδρυτής της Kids Industries, δήλωσε:
«Όταν σκεφτόμαστε τους φαν, συχνά έρχεται στο μυαλό μας ο σούπερ φαν ή ο “geek”. Όμως το fandom πλέον ζει μέσα στο σπίτι, μοιράζεται ανάμεσα στις γενιές και είναι κάτι που οι οικογένειες χαίρονται ενεργά μαζί. Αυτό τους κάνει να ενισχύουν σημαντικά τα brands – και τα brands πρέπει να το λάβουν σοβαρά υπόψη».